site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Wśród pracowników Facebooka spada zaufanie do serwisu
19.02.2021  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Wśród pracowników Facebooka spada zaufanie do serwisu

pexels-thought-catalog-2228555

Przeprowadzona jesienią ubiegłego roku wewnętrzna ankieta, w której wzięły udział osoby pracujące dla światowego giganta, zakończyła się zaskakującymi wynikami. Okazuje się bowiem, że aż 49% ankietowanych nie jest przekonanych, że Facebook wywiera pozytywny wpływ na społeczeństwo.

Jak donosi BuzzFeed.News, wnioski płynące z wykonanego wewnątrz firmy badania są jednoznaczne – w porównaniu z ankietą przeprowadzoną 6 miesięcy wcześniej, aż o 23 punkty procentowe spadło zaufanie pracowników Facebooka do jego działań. Zaś sami pracownicy mieli przyznać, że tracą wiarę w to, że firma ulepsza świat.

Jak możemy przeczytać u źródła, wśród 49 000 respondentów pojawiały się głosy, że przytłaczający staje się fakt, iż krytyka spowodowana ciągle pojawiającymi się na portalu fake newsami (mimo prowadzonej przez zespół Marka Zuckerberga walki z dezinformacją) spada właśnie na pracowników serwisu.

Kolejnym elementem powtarzającym się w wynikach ankiety, który świadczy o niezadowoleniu panującym wśród ankietowanych, jest fakt, iż w okresie przypadającym na odbywające się w USA wybory prezydenckie firma wprowadziła nowe zasady tłumiące wolność wypowiedzi pracowników w zakresie tematów politycznych Swoimi spostrzeżeniami mogli dzielić się jedynie w wyznaczonych grupach. 

Mimo wszystko okazuje się jednak, że aż 69% respondentów przyznała, iż Facebook jest dobrym miejscem pracy, co było wynikiem zaledwie o pół punkta procentowego niższym w porównaniu do poprzedniego badania. Co więcej, przeciętny ankietowany pracownik wskazał, że zamierza przepracować w firmie 4 lata i 3 miesiące, czyli o około 6 miesięcy więcej od średniej wynikającej z odpowiedzi sprzed roku.  

Autor tekstu: Karolina Foss
Źródło zdjęcia głównego: Thought Catalog/Pexels

Facebook

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisTrzecia odsłona kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”
Nowe technologie zacierają różnicę między tradycyjnymi a wirtualnymi zakupami

Podobne wpisy:

  • solen-feyissa-iurEAyYyU_c-unsplash
    Nowy podatek w Polsce, a w USA większy, między innymi dla Facebooka i Apple’a
  • pexels-pixabay-267399
    Nowy interfejs stron na Facebooku

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Jak mierzyć PR?
  • LinkedIn chce połączyć freelancerów ze zleceniodawcami
  • Travelist odpowiada na otwarcie hoteli. Kampania #HotelowePokusy nabiera rozpędu

Newsletter

Medialna Perspektywa

CIEKAWOSTKI

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja Kongres PR konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn logo marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online podsumowanie Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter współpraca wydarzenie święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...