site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > „Wszystkiego najlepszego. Z Piątnicy, no bo skąd” – świąteczna kampania OSM Piątnica
20.12.2022  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

„Wszystkiego najlepszego. Z Piątnicy, no bo skąd” – świąteczna kampania OSM Piątnica

Piatnica_święta_2022

OSM Piątnica przeprowadziła wizerunkową kampanią świąteczną. W dniach od 1 do 20 grudnia w największych stacjach telewizyjnych emitowana była bożonarodzeniowa reklama Piątnicy. W spocie powraca sympatyczna babcia Eugenia z życzeniami – „Wszystkiego najlepszego. Z Piątnicy, no bo skąd!”.

Celem kampanii było zwrócenie uwagi konsumentów na najwyższej jakości produkty z Piątnicy, które doskonale sprawdzają się w okresie świątecznych przygotowań. Dzieląc się z bliskimi życzeniami wszystkiego, co najlepsze, warto bowiem zadbać, by na stole zagościło to, co najlepsze.

W świątecznej komunikacji Piątnicy ukazane są ponadczasowe wartości, o których warto pamiętać i je pielęgnować – rodzinne więzi oraz przywiązanie do tradycji. Ciepły, serdeczny i rodzinny spot z pewnością zwróci uwagę konsumentów, stanowiąc zachętę do sięgnięcia po produkty z Piątnicy.

Za zakup mediów odpowiadał dom mediowy Five Media.

kampania reklamowa Piątnica spot reklamowy

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpis6 kluczowych trendów w zakresie influence marketingu, które zdefiniują rok 2023 [raport]
Systemy lojalnościowe efektywne nawet w czasie wojny

Podobne wpisy:

  • Spot_Vision Express_01 2023
    Nowa kampania Vision Express: polecamy w całej Polsce
  • Ekspozycja Porsche Centrum Warszawa Okęcie - 1
    Porsche pod choinkę, czyli świąteczna akcja ambientowa warszawskiego salonu

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Instagram wprowadza Quiet Mode oraz nowe funkcje personalizacji treści
  • 4 najcięższe grzechy UX
  • Rośnie zapotrzebowanie na specjalistów od influencer marketingu. Pojawiają się kierunki nauczania w tej dziedzinie

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...