site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > WT: Social - nowy serwis społecznościowy na rynku!
22.11.2019  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

WT: Social – nowy serwis społecznościowy na rynku!

john-schnobrich-FlPc9_VocJ4-unsplash

Trendy w social media ulegają ciągłym zmianom, a powstawanie nowych kanałów społecznościowych jest odpowiedzią na zachowania i potrzeby konsumentów. Do rynkowych gigantów dołączył właśnie nowy portal! Jednak zasady jego działania są całkowicie odmienne od dotychczasowych serwisów.

Alternatywa dla Facebooka i Twittera

WT: Social służy do publikacji i wymiany sprawdzonych i wyselekcjonowanych informacji. Jak podkreśla jeden z jego twórców, Jimmy Wales, jest to miejsce, w którym użytkownicy nie są traktowani jak produkt w rękach administratorów.

Nowy serwis społecznościowy powstał na bazie platformy Wiki Tribune, czyli przedsięwzięcia non-profit, w którym dziennikarze zajmowali się badaniami i reportażami, a także korektą i sprawdzaniem faktów czy dodawaniem źródeł. Nowa platforma to miejsce, w którym użytkownicy znajdą informacje ze świata, ciekawe artykuły i newsy, a także będą mogli się nimi dzielić. 

Zawsze są to informacje sprawdzone i aktualne, bowiem największe znaczenie w serwisie ma autentyczność i jakość udostępnianych treści. Nowy serwis społecznościowy kładzie także duży nacisk na małe niszowe społeczności i grupy zainteresowań. Nowe dzieło twórcy Wikipedii, w odróżnieniu od Facebooka i Twittera, które używają algorytmów do promowania postów z największą ilością komentarzy lub polubień, pokazuje najpierw najnowsze linki. Ciekawostką jest to, że serwis nie jest finansowany z reklam, więc użytkownik nie jest traktowany jak klient, który musi je oglądać.

– Model biznesowy przedsiębiorstw mediów społecznościowych polegający na czystej reklamie jest problematyczny, okazuje się, że wielkim zwycięzcą są treści niskiej jakości – powiedział Wales w wywiadzie dla Financial Times.

Jak to działa?

Do społeczności można dołączyć w każdej chwili. Rejestracja w portalu jest szybka i bezpłatna, natomiast, aby mieć dostęp do treści, użytkownik trafia na długą listę oczekujących. Można przyspieszyć ten proces, zapraszając znajomych lub składając datek: 12,99 USD za miesiąc lub okrągłe 100 USD za cały rok użytkowania serwisu. 

Przyszłość platformy oddana jest w ręce użytkowników oraz ich dobrowolnych wpłat. Tak samo, jak ma to miejsce w przypadku Wikipedii. To dość nowatorskie podejście, które wymyka się z utartych schematów i może budzić podejrzenia. Serwis jednak już po miesiącu funkcjonowania w sieci ma 50 tysięcy użytkowników.

Autor tekstu: Patrycja Jaksim

nowość serwis społecznościowy social media WT: Social

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisAllegro pomaga znaleźć to, co najważniejsze w życiu – nowa świąteczna reklama!
North Fish z nową aplikacją mobilną

Podobne wpisy:

  • alexander-shatov-mr4JG4SYOF8-unsplash
    6 cyfrowych trendów na 2023 rok
  • solen-feyissa-3aLMXGvH4GA-unsplash
    TikTok będzie oznaczał treści pochodzące od mediów powiązanych z rządami państw

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow