site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Wybierasz się do USA? Uważaj na to, co publikujesz w mediach społecznościowych!
6.06.2019  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Wybierasz się do USA? Uważaj na to, co publikujesz w mediach społecznościowych!

robin-worrall-749755-unsplash

Departament Stanu zaktualizował formularze wizowe. Ubiegający się o wjazd do Stanów Zjednoczonych będą zobowiązani do przekazania szczegółów odnośnie swoich kont w mediach społecznościowych.

Już w marcu 2018 r. Donald Trump zaproponował takie rozwiązanie w celu łatwiejszego wyłowienia osób, które głoszą ekstremistyczne treści za pośrednictwem swoich mediów społecznościowych oraz kontaktują się z niewłaściwymi osobami przez e-mail. Jednak do tej pory, procedury do tej pory dotyczyły tylko osób podejrzanych o działania terrorystyczne. Nowe wymogi obowiązują wszystkich, z wyjątkiem ubiegających się o wizy dyplomatyczne i urzędnicze. Oznacza to kontrolę nawet 15 mln turystów rocznie.

Aplikant musi przekazać swoje nazwy użytkownika we wszystkich portalach, takich jak: Facebook, Twitter, Instagram, YouTube czy LinkedIn. Dotyczy to również w rosyjskiego VK i chińskiego Sina Weibo, a także serwisów z poza listy. Wszelkiego rodzaju oszustwa w tym zakresie grożą poważnymi konsekwencjami imigracyjnymi.

Przeciwko tak skrajnym zaostrzeniom protestują organizacje, które zajmują się ochroną praw obywateli i obcokrajowców żyjących na terenie Stanów Zjednoczonych.

Hina Shamsi, dyrektor Unii Obywatelskiej komentuje:
„Jest to niebezpieczna i problematyczna propozycja, która nie ma nic wspólnego z ochroną bezpieczeństwa, ale budzi poważne obawy dotyczące prywatności”.
„Ludzie będą się teraz musieli zastanawiać, czy to, co piszą w internecie, nie zostanie źle zinterpretowane lub niezrozumiane przez urzędnika państwowego”.

Ponadto zwraca uwagę na pewien szczegół. Rząd, mimo zastosowania nowych wymogów odnośnie przyznawania wiz, w praktyce nie jest w stanie udowodnić, że media społecznościowe mogą dostarczyć wiarygodnych wskazówek, które pomogą w identyfikacji niebezpieczeństwa.

Autor tekstu: Zuzanna Psiuk

social media USA

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisSzukasz szkolenia online? Zajrzyj na Facebooka!
Autentyczność marki – najważniejszy trend w handlu, marketingu i komunikacji

Podobne wpisy:

  • alexander-shatov-mr4JG4SYOF8-unsplash
    6 cyfrowych trendów na 2023 rok
  • kayla-velasquez-6Xjl5-Xq4g4-unsplash
    Bez zmiany nawyków użytkowników social mediów walka z dezinformacją będzie niemożliwa

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow