site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Wybierz swoje wszystko — Grupa Polsat Plus rozpoczyna zmianę swoich marek!
6.08.2021  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Wybierz swoje wszystko — Grupa Polsat Plus rozpoczyna zmianę swoich marek!

Grupa Polsat Plus

Rozpoczyna się zapowiedziana w czerwcu zmiana logotypów Grupy Polsat Plus. Marki Polsat i Plus będą miały nowe logotypy, a marka Cyfrowy Polsat zmieni się w nową markę – Polsat Box. Ipla i Cyfrowy Polsat GO zmienią się w jeden serwis Polsat Box Go. Powstanie nowy serwis z treściami Telewizji Polsat – Polsat Go. Wszystkie logotypy głównych marek będą spójne, tak aby klienci i widzowie wiedzieli, że są to marki z Grupy Polsat Plus.

To, co łączy wszystkie marki, to możliwość wyboru przez klienta i widza w dowolny sposób, indywidualnie dobranych usług, produktów i treści. W obszarze wizualnym i komunikacyjnym następuje harmonizacja strategiczna marek. Zmiany będą wprowadzane przez najbliższych kilka tygodni, tak aby klienci i widzowie mogli się z nimi spokojnie zapoznać.

  • Plus będzie miał nowy logotyp:
  • Polsat będzie miał nowy logotyp:
  • Polsat Box zastąpi markę Cyfrowy Polsat:
  • Polsat Box Go zastąpi Iplę i CP GO (Cyfrowy Polsat Go):
  • Polsat Go to nowy serwis:

Plus łączy ludzi dzięki nowoczesnym technologiom komunikacyjnym i internetowi 5G w Polsce. Polsat – to rozrywka, sport, filmy, seriale, programy. Polsat Box – to wybór treści i dostępu do nich – każdy i wszędzie będzie mógł wybrać odpowiednie dla siebie oraz kiedy, gdzie, z kim i w jaki sposób będzie z nich korzystał. Polsat Box Go to dostęp do treści w internecie – ponad 100 kanałów TV, tysięcy godzin filmów, seriali, sportu i najlepszej rozrywki. Natomiast Polsat Go to serwis, w którym będą dostępne online, za darmo treści wyłącznie Telewizji Polsat.

– Nasze kluczowe i podstawowe marki to Plus, Polsat i Polsat Box. Oferujemy milionom naszych widzów i klientów pakiet wielu usług, z których każdy może wybrać to, co jest dla niego najlepsze i co mu najbardziej odpowiada w atrakcyjnej cenie. Plus łączy ludzi – dzięki najnowocześniejszym usługom telekomunikacyjnym i najlepszemu w Polsce internetowi 5G umożliwia wszystkim komunikowanie się, pracę, naukę, surfowanie w internecie bez ograniczeń czy rozwijanie swoich firm. Dzięki Polsatowi mogą cieszyć się kontentem i przeżywać emocje, jakie się z nim wiążą. Polsat Box to platforma, która zapewni dostęp do różnorodnych treści w wybranym przez siebie miejscu, czasie i sposobie – a Polsat Box Go zapewni ten dostęp online na dowolnym urządzeniu. Każda marka zapewnia odbiorcom możliwość wyboru tego, czego chcą i potrzebują – wszystkie nasze marki łączy hasło: Wybierz swoje wszystko – mówi Mirosław Błaszczyk, Prezes Zarządu Cyfrowego Polsatu i Polkomtela, operatora sieci Plus.

Wybierz swoje wszystko i Ty rządzisz

W obszarze wizualnym i komunikacyjnym następuje harmonizacja strategiczna marek – logotypy pochodzą z tej samej rodziny i są do siebie podobne. Wspólne i spójne są hasło i charakterystyczne motywy graficzne, wykorzystywane przez każdą markę.

– W nowym haśle łączącym nasze firmy i marki: Wybierz swoje wszystko, najważniejsze jest słowo „swoje” – pokazujące, że możesz wybrać dokładnie to, co najbardziej Ci odpowiada i jest dla Ciebie najlepsze. Nasz przekaz w kampanii reklamowej do każdego mieszkańca Polski to: Ty rządzisz – nie jakaś firma czy marka, ale Ty – każdy indywidualnie podejmuje swoje własne decyzje. Rządzisz, bo konfigurujesz jak chcesz, wybierasz to, co lubisz, swobodnie łączysz, włączasz i wyłączasz, ustawiasz, zmieniasz, modyfikujesz. Bo masz coś najlepszego, najlepiej wybrałeś i decydujesz – Wybierasz swoje wszystko – mówi Stanisław Janowski, Prezes Zarządu Telewizji Polsat.

Polsat Box – nowa marka – zastąpi markę Cyfrowy Polsat

W ramach zmian powstaje nowa marka Polsat Box, która zastąpi markę Cyfrowy Polsat. Oferta Cyfrowego Polsatu, z której usług korzystają miliony mieszkańców Polski, była symbolem telewizji satelitarnej i największej platformy w Polsce, która dzięki dekoderowi i antenie satelitarnej, dała realnie milionom Polaków dostęp do telewizji. Teraz marka Cyfrowy Polsat zmienia się w Polsat Box.

– Oferujemy swoim klientom i widzom już nie tylko oglądanie telewizji i dostęp do kanałów przez antenę i dekoder satelitarny, ale wiele różnych usług, dostęp również przez internet, możliwość oglądania dzięki Polsat Box Go treści na różnych urządzeniach – na telewizorze, smartfonie, tablecie, komputerze czy laptopie, w dowolnym miejscu, o dowolnej porze. To również oferta dostępna w serwisie i aplikacji online – mówi Justyna Kulka, Członek Zarządu Polkomtela, operatora sieci Plus.

– Polsat Box powstaje, gdyż dostosowujemy naszą ofertę do potrzeb i zwyczajów naszych klientów i widzów. Wiemy, że chcą mieć wybór i możliwość dostępu do swoich kanałów tv, filmów, seriali, wydarzeń sportowych, kiedy, jak, gdzie i w jaki sposób chcą – na telewizorze poprzez antenę satelitarną czy coraz częściej przez internet. I wszystko to gromadzi w sobie marka Polsat Box, dzięki której każdy w dowolnym momencie może wybrać to, co mu się podoba, w sposób, jaki mu odpowiada i w atrakcyjnej cenie – mówi Maciej Stec, Wiceprezes ds. Strategii Cyfrowego Polsatu i Polkomtela, operatora sieci Plus.

Polsat Box Go – serwis i aplikacja online, który zastąpi Iplę i CP GO

Polsat Box Go będzie serwisem online, do którego dostęp będą mieli wszyscy obecni i nowi użytkownicy Polsat Box, a także klienci nieposiadający usług Grupy.

Abonenci Polsat Box będą mieli bezpłatny dostęp do treści w Polsat Box Go w ramach posiadanej oferty i pakietów telewizyjnych. Dotychczasowi posiadacze płatnych pakietów w Ipli i CP GO będą je mieli nadal dostępne w ramach Polsat Box Go. Dostęp do oferty kilku prostych pakietów będzie mógł wykupić każdy chętny, nawet niebędący abonentem Polsat Box.

Polsat Go – nowy serwis i aplikacja z treściami Telewizji Polsat

Polsat Go będzie nowym serwisem i aplikacją Grupy, która będzie oferowała online bezpłatny dostęp do treści Telewizji Polsat w modelu z reklamami.

Kampania reklamowa

– Działania komunikacyjne rozpoczęliśmy kampanią, której hasłem przewodnim było pytanie „Kto rządzi… internetem, 5G, rozrywką, emocjami, serialami, sportem?”. W pierwszej odsłonie kampanii celowo nie pokazywaliśmy naszych marek, aby wzbudzić ciekawość i zaintrygować odbiorców. Obecnie zaczynamy kolejny etap komunikacji, gdzie odsłaniamy nasze marki i odpowiadamy na pytanie „Kto rządzi?”. A tym, kto rządzi, jest każdy z nas – mieszkaniec Polski, użytkownik internetu, odbiorca programów, filmów, seriali. Rządzi, bo wybiera to, co chce, co lubi i co jest mu potrzebne. Rządzi, bo ma to, co jest najlepsze. Spójne hasło dla wszystkich marek to „Wybierz swoje wszystko” – zgodnie z przekazem indywidualnego wyboru z pełnej gamy usług, produktów i treści z oferty Grupy Polsat Plus – mówi Piotr Gaweł, Członek Zarządu Polkomtela, operatora sieci Plus.

Kiedy i jak

Cały proces zmiany marek i logotypów potrwa kilka najbliższych tygodni. Nie chcemy zaskakiwać klientów i widzów „nagłą” rewolucją. Chcemy, aby wszyscy mieli czas na zapoznanie się z naszymi nowymi markami oraz logotypami. Będziemy informować na bieżąco naszych klientów i widzów o poszczególnych zmianach – kiedy nastąpią i co oznaczają.

Informacja o podmiotach świadczących usługi

Podmiotem świadczącym usługi Polsat Box i Polsat Box Go, które zastępują marki Cyfrowy Polsat, Ipla i CP GO, będzie nadal ta sama firma – Cyfrowy Polsat S.A. Plus to marka firny Polkomtel Sp. z o.o., a Polsat i Polsat Go to marki firmy Telewizja Polsat Sp. z o.o.

Grupa Polsat Grupa Polsat Plus rebranding

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisMistrzowie hashtagów. Co dają hasztagi i jak je tworzyć dla swojego brandu?
Instagram uruchamia centrum inspiracji dla małych i średnich firm

Podobne wpisy:

  • rynekpierwotny-strona-glowna
    RynekPierwotny.pl z kampanią rebrandingową
  • Sesja produktowa Fine Life, marki własnej MAKRO Cash & Carry
    MAKRO Polska z kampanią rebrandingową marki Fine Life

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Instagram wprowadza Quiet Mode oraz nowe funkcje personalizacji treści
  • 4 najcięższe grzechy UX
  • Rośnie zapotrzebowanie na specjalistów od influencer marketingu. Pojawiają się kierunki nauczania w tej dziedzinie

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...