site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
20.10.2023  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Wyciek rozmów użytkowników z Google Bard

mojahid-mottakin-l2WTUIpyjJ4-unsplash

Niedawno pojawiły się w sieci informacje na temat wycieku rozmów użytkowników z Google Bard, czyli chatbotem AI od Google. Wywołało to niemałe kontrowersje wśród internautów, ale trudno się dziwić, gdy pod znakiem zapytania stanęło ich bezpieczeństwo i prywatność.

Jeden z użytkowników platformy X (dawniej Twitter) poinformował w swoim wpisie o wycieku. Dołączył zrzut ekranu przedstawiający wyniki wyszukiwania w jednej z przeglądarek internetowych. Po przejściu w link następowało przekierowanie do archiwalnych zapisów chatów.

Jak poinformował Peter Liu z Google DeepMind – zapisy chatu, które pojawiły się w wynikach wyszukiwania to rozmowy udostępniane wcześniej innym poprzez funkcję “udostępnij”. Pomimo to, ekspert dodał też, że nieudostępnione publicznie rozmowy pod żadnym pozorem nie mogą być indeksowane w wyszukiwarce, a domyślnie wszystkie rozmowy nie są publiczne.

W chwili obecnej archiwalne zapisy chatu nie wyświetlają się już w wynikach wyszukiwania, co może dowodzić, że uporano się z tym problemem. Warto jednak pamiętać, że nie jest to pierwsza tego typu sytuacja. Około rok temu ChatGPT udostępnił poufne dane firmy Samsung, której pracownicy chcieli uzyskać od niego pomoc.

Autor tekstu: Jarek Pawlik
Źródło zdjęcia głównego: Mojahid Mottakin/Unsplash

AI Google Bard sztuczna inteligencja
Poprzedni wpisUNIQA z kampanią przeciwko hejtowi wyprodukowaną przez Papaya Films
Stan Utah pozywa TikToka za praktyki powodujące uzależnienie

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Instagramowe nowości! Najnowsze zmiany w pigułce
  • Świąteczna kampania Plusa na Kartę
  • Konferencja Reklamuję Etycznie 23’ „Algorytmy zmiany” już 7 grudnia
Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized
Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow