Obsługa marketingowa w zakresie marketingu afiliacyjnego sieci PLAY w rękach zespołu Novem. Agencja wybrana została w wyniku kolejnego już wygranego przetargu.
Novem jako jedna z dwóch agencji zajmie się realizacją kampanii reklamowych i bieżących projektów sieci komórkowej PLAY w zakresie działań performance marketingowych. Będzie odpowiadać za strategię, planowanie i zakup mediów oraz ich optymalizację. Komunikację poprowadzi natomiast z wykorzystaniem afiliacji, w tym kanałów display oraz e-mail marketing. Umowa ramowa zawarta została na czas nieokreślony.
Novem wspiera markę PLAY w działaniach afiliacyjnych już od ponad 10 lat. Na przełomie tego czasu agencja stworzyła wiele niestandardowych projektów reklamowo-sprzedażowych ukierunkowanych na pozyskiwanie nowych umów abonamentowych. Agencja brała także aktywny udział w rozwijaniu współpracy operatora z flagowymi portalami z branży telecomów. Efektem tej współpracy były koncepcje kreatywne, strony internetowe typu landing page oraz wsparcie PLAY w zakresie IT pod kątem dedykowanych narzędzi marketingowych.
Komentarze: brak