site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Wygrany przetarg na działania performance marketingowe sieci komórkowej PLAY
13.12.2019  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Wygrany przetarg na działania performance marketingowe sieci komórkowej PLAY

novem-play-marketing-afiliacyjny-przetarg-performance-marketing

Obsługa marketingowa w zakresie marketingu afiliacyjnego sieci PLAY w rękach zespołu Novem. Agencja wybrana została w wyniku kolejnego już wygranego przetargu.

Novem jako jedna z dwóch agencji zajmie się realizacją kampanii reklamowych i bieżących projektów sieci komórkowej PLAY w zakresie działań performance marketingowych. Będzie odpowiadać za strategię, planowanie i zakup mediów oraz ich optymalizację. Komunikację poprowadzi natomiast z wykorzystaniem afiliacji, w tym kanałów display oraz e-mail marketing. Umowa ramowa zawarta została na czas nieokreślony.

Novem wspiera markę PLAY w działaniach afiliacyjnych już od ponad 10 lat. Na przełomie tego czasu agencja stworzyła wiele niestandardowych projektów reklamowo-sprzedażowych ukierunkowanych na pozyskiwanie nowych umów abonamentowych. Agencja brała także aktywny udział w rozwijaniu współpracy operatora z flagowymi portalami z branży telecomów. Efektem tej współpracy były koncepcje kreatywne, strony internetowe typu landing page oraz wsparcie PLAY w zakresie IT pod kątem dedykowanych narzędzi marketingowych.

marketing afiliacyjny Novem PLAY współpraca

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisReklama prasowa wciąż skuteczna. Angażuje odbiorcę bardziej niż telewizyjna i internetowa
PR produktowy, czyli jak wykorzystać siłę Public Relations w zarządzaniu produktem lub usługą?

Podobne wpisy:

  • 1920x1080px_2
    OSHEE nawiązała współpracę z Igą Świątek i jej zespołem – liderka rankingu WTA globalną ambasadorką polskiej marki
  • lukas-blazek-mcSDtbWXUZU-unsplash
    Co, jeśli nie Google Ads? Pięć polskich sieci afiliacyjnych, które warto znać

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow