site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Wystartowała akcja społeczna #DołączDoStada K.I.D.S.
8.05.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Wystartowała akcja społeczna #DołączDoStada K.I.D.S.

maski_wirtualne_filtry_kids

Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali wystartował z akcją społeczną pod hasłem #DołączDoStada K.I.D.S., której celem jest wdrożenie telemedycyny do Centrum Zdrowia Dziecka. Kolejna kampania digitalowa opracowana i realizowana przez agencje Publicis Groupe: Publicis i MSL ma z jednej strony udzielić lekarzom wsparcia technicznego, które pozwoli im w dalszym ciągu ratować życie, z drugiej – psychicznego, które da im siłę i odwagę do działania w czasach COVID-19. Do akcji przyłączyło się już wiele polskich gwiazd oraz Influencerów. By wesprzeć komunikację, ruszyła także kampania na IndaHash.

Pod koniec 2019 roku Fundacja K.I.D.S. razem z Publicis Groupe ogłosiła start projektu, którego celem jest wdrożenie telemedycyny w Centrum Zdrowia Dziecka. Zaprezentowany wówczas interaktywny film ukazujący szpital widziany oczami lekarzy, rodziców i małej dziewczynki, której towarzyszy przyjaciel – wilk, był pierwszym etapem projektu. Dobór postaci czwartego bohatera nie był przypadkowy.

– Wilk nie bez powodu został symbolem i bohaterem naszej fundacji. To zwierzę żyjące w stadzie, które zawsze chroni i pomaga innym członkom grupy. Takimi wilkami są pracownicy ochrony medycznej. Zarówno ci w szpitalach zakaźnych, którzy dziś walczą bezpośrednio z COVID-19, jak również Ci, którzy pomimo COVID-19, każdego dnia ratują o życie innych chorych. Wilkami są też wszyscy, którzy wspierają tę walkę. Dlatego też zachęcamy do wsparcia zbiórki na telemedycynę oraz w geście solidarności i ochrony zdrowia założenia maski – dla siebie i dla lekarzy – mówi Dagmara Witek-Kuśmider, Deputy Creative Director w Publicis, a także wiceprezes ds. komunikacji K.I.D.S.

 #DołączDoStada K.I.D.S. – daj lekarzom siłę i narzędzia

Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali chcąc wesprzeć pracowników Ochrony Zdrowia, ruszył z akcją #DołączDoStada. Fundacja od zawsze stawia na innowację, więc naturalnym miejscem na organizacje zbiórki została platforma PolakPotrafi.pl, która wspiera nowatorskie rozwiązania i pomaga zdobyć dla nich finansowanie.

W ramach promocji, fundacja K.I.D.S zaprojektowała własne maski z „wilkiem”, które stały się także narzędziem dla wszystkich, którzy chcą w geście solidarności z lekarzami i wsparcia akcji „dołączyć do stada”. Maski szyje polska firma MADSIS. Produkt dostępny jest już w sklepie online MadMask.pl, a aż 80% dochodu z jego sprzedaży zasili zbiórkę na telemedycynę. K.I.D.S. przygotowało także wirtualną maskę, która dostępna jest w filtrach najpopularniejszych mediów społecznościowych tj. Instagram i Facebook po wpisaniu haseł w galerii filtrów takich jak: wilk, maska, kids, wolf, mask, fundacja.

Do akcji przyłączyło się już wiele polskich gwiazd i influencerów, którzy na swoich profilach w kanałach społecznościowych zachęcają do zbiórki, pojawiając się w maskach „wilka”. Posty można już zobaczyć na oficjalnym koncie Magdaleny Boczarskiej, Miśka Koterskiego, Agaty Młynarskiej, Magdaleny Różczki, Marty Żmudy-Trzebiatowskiej i wielu innych.

https://www.instagram.com/p/B_VHq9MAmte/
https://www.instagram.com/p/B_U6hDXJ51a/
View this post on Instagram

Ludzie to wilki? Tak! Bo chronią członków stada i pomagają sobie w potrzebie. Kochani, w dobie koronawirusa wszyscy jesteśmy wilkami, a przede wszystkim są nimi pracownicy służby medycznej, którzy potrzebują naszego wsparcia. Właśnie dlatego @fundacja_kids rusza z akcją #DołączDoStada i zbiera środki na wdrożenie telemedycyny w Centrum Zdrowia Dziecka. Wystarczy dorzucić się do zbiórki, którą znajdziecie tutaj: polakpotrafi.pl/projekt/telemedycyna-system-zdalnej-opieki-w-czd. Możecie też kupić maseczkę na stronie @mad__sis (każda z nich to cegiełka, która wspiera akcję) lub w geście solidarności „założyć” jej wirtualną wersję, zrobić sobie zdjęcie i oznaczyć #DołączDoStada #fundacjaKIDS. Razem mamy siłę! Link do maski: instagram.com/a/r/?effect_id=857877874709508 #DołączDoStada #fundacjaKIDS

A post shared by Magdalena Rozczka (@magdalena_rozczka) on Apr 25, 2020 at 4:43am PDT

https://www.instagram.com/p/B_ZkRp_JgQK/

Do akcji K.I.D.S. przyłączyła się także platforma IndaHash, która dziś uruchomiła kampanię zachęcającą jeszcze większe grono influencerów do promowania #DołączDoStada.

System Zdalnej Opieki – maska dla szpitala

– Pracujemy nad wdrożeniem telemedycyny w Centrum Zdrowia Dziecka od paru miesięcy i już udało nam się zebrać fundusze na pierwsze kroki. Zakupiliśmy dodatkowe laptopy dla lekarzy i rozpoczęliśmy testy platformy do komunikacji z pacjentami. W dzisiejszej sytuacji takie rozwiązania to konieczność dla każdego szpitala, który musi kontynuować prace w nowej rzeczywistości. To jednak dopiero początek, planujemy wprowadzić więcej innowacji – mówi Tomasz Rudolf, CO-Founder & CEO The Heart i wiceprezes ds. Innowacji K.I.D.S.

Sprzęt dostarczony przez Fundację K.I.D.S. został specjalnie przygotowany przez zespół specjalistów IT, by mógł służyć lekarzom w codziennej pracy. Laptopy, dzięki bezpiecznemu, szyfrowanemu połączeniu ze szpitalnym systemem informatycznym HIS (ang. Hospital Information System), umożliwiają łatwy podgląd historii choroby, co w trakcje „e-wizyty” jest szczególnie istotne. W kolejnym etapie projektu K.I.D.S. planuje wdrażanie rozwiązań telemedycznych do monitorowania stanu zdrowia dzieci w domach. 

Zebranie większej kwoty pozwoli na objęcie zdalną opieką pacjentów wielu specjalizacji oraz włączenie do programu kolejnych szpitali. 

kampania społeczna koronawirus

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisNowa platforma dla marketerów o komunikacji w dobie pandemii
Wiemy, jakim markom najbardziej ufają przedsiębiorcy

Podobne wpisy:

  • Słyszysz_przemoc_Usłysz_nas_Agata_Kubis
    Stop mowie nienawiści wobec osób LGBTQIA+  – akcja społeczna „Słyszysz przemoc. Usłysz nas”
  • image_processing20221115-873892-1ff40r6
    Aadidas rzuca światło na problem molestowania kobiet w nowej kampanii społecznej

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow