site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Wystartowała jesienna kampania Samsung promująca telewizory QLED
9.09.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Wystartowała jesienna kampania Samsung promująca telewizory QLED

Kampania-QLED-8K

Bezkonkurencyjny QLED 8K – pod takim hasłem wystartowała kampania Samsung, promująca najnowsze telewizory producenta. Działania obejmą tradycyjne kanały telewizyjne, kino, platformy VOD, digital, PR oraz wielkoformatowy outdoor.

Kampania promująca nowe telewizory QLED 8K i 4K wystartowała 1 września i potrwa do 29 listopada 2020 roku. Jest to największa w tym roku aktywność marki Samsung dla tej kategorii produktów.

Zaplanowane działania obejmują kanały tradycyjne oraz cyfrowe. Spoty reklamowe pojawią się w telewizji, wspartej materiałami VOD oraz materiałami kinowymi. Zaplanowano także szereg działań w digitalu oraz wsparcie PR. Wielkoformatowy outdoor realizowany będzie w 6 polskich miastach: Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach i Bydgoszczy.

Tegoroczna linia QLED to najbogatsza i najbardziej zróżnicowana gama telewizorów Samsung. Widzowie mają do wyboru aż pięć serii QLED 4K oraz dwie QLED 8K. W tym roku producent zaproponował wiele nowych funkcji i technologii, dzięki którym przyjemność z oglądania będzie jeszcze większa, a wrażenia kompletne – pełna synergia obrazu i dźwięku.

Rynkowe zobowiązanie

Samsung już od 14 lat jest globalnym liderem na rynku telewizorów, produkty te są jednocześnie najczęściej wybierane przez Polaków (W oparciu o raporty dot. sprzedaży detalicznej międzynarodowej firmy badawczej; za okres styczeń 2017 – lipiec 2019). Co ciekawe, widzowie nad Wisłą nie tylko kupują telewizory Samsung, ale także chętnie je rekomendują. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia (Omnibus CAWI przeprowadzony przez ARC Rynek i Opinia, próba N= 1000 Polaków w wieku 18-65 lat, reprezentatywna ze względu na płeć, wiek, wykształcenie, wielkość miejscowości zamieszkania i region GUS, sierpień 2019.), poleciłoby je aż 67% badanych w wieku 18-65 lat.

– Bardzo dobre wyniki sprzedażowe telewizorów Samsung są zasługą konsekwentnie realizowanej strategii firmy. Wprowadzając nowe generacje produktów, staramy się na bieżąco reagować na potrzeby widzów. Najnowsza kampania pozwoli zwrócić uwagę konsumentów na zaawansowane technologie, które idą w parze z innowacyjnym designem. Telewizory QLED są po prostu bezkonkurencyjne w obu tych aspektach – powiedział Grzegorz Stanisz, szef działu RTV w Samsung Electronics Polska.

kampania reklamowa Samsung

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisTargi e-commerce eTradeShow już w ten czwartek!
semKRK #15 już we wrześniu w formie online!

Podobne wpisy:

  • 23SS_SP_Select_Palomo_7
    PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • andriyko-podilnyk-F4AMM1293ag-unsplash
    Avon wraca z nowym pozycjonowaniem marki i kampanią reklamową

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow