site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Wyszukiwarka influencerów w Panelu Newspoint
3.03.2022  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Wyszukiwarka influencerów w Panelu Newspoint

malte-helmhold-9-0utWO7YYk-unsplash

Newspoint, specjalizujący się w monitoringu mediów, udostępnił nowy, rozwinięty moduł analityki influencerów. Jest to w pełni funkcjonalna wyszukiwarka liderów opinii oraz publikowanych przez nich postów i komentarzy na najpopularniejszych platformach społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram, Twitter, YouTube.

Influencerów na platformie Newspoint można wyszukiwać po nazwiskach lub nickach, słowach kluczowych lub kategoriach. Newspoint skatalogował wyniki w 28 kategoriach:

  • administracja publiczna,
  • architektura, wyposażenie wnętrz,
  • artysta, celebryta,
  • biznes,
  • bloger,
  • ekologia,
  • fotografia,
  • fundacja, organizacja,
  • gaming,
  • informacje,
  • inne,
  • kulinaria,
  • kultura, sztuka,
  • lifestyle,
  • marka, produkt, firma,
  • media,
  • moda, uroda,
  • motoryzacja,
  • nowe technologie,
  • parenting,
  • podróże,
  • polityka,
  • przyroda,
  • rozrywka, czas wolny,
  • sport, fitness,
  • uczelnia, szkoła, edukacja,
  • zdrowie,
  • zwierzęta.

Wyszukiwanie po słowach kluczowych pozwala na wyszukiwanie influencerów piszących lub wypowiadających się na dane tematy, używających określonych # (hashtagów), którymi oznaczono wcześniej zdefiniowane przez nas akcje lub konkurencję. 

W wyszukiwaniu można użyć kilku słów kluczowych, które w zależności od ustawień mogą występować w postach:

  • alternatywnie (minimum jedno słowo kluczowe w poście),
  • współwystępować (wszystkie słowa kluczowe wymagane). 

W powyższych wyszukiwaniach możliwe jest również wykluczenie określonych słów kluczowych.

Dodatkowym ułatwieniem jest filtrowanie wyszukiwanych influencerów (liderów opinii i brandów) po liczbie fanów. Użytkownik wyszukiwarki może określić przedział albo minimalną lub maksymalną liczbę obserwatorów wyszukiwanych influencerów. Aktualnie wyszukiwarka daje możliwość wyszukiwania w jednym z 3 języków: polskim, angielskim i niemieckim.

W tym momencie moduł analityki influencerów Newspoint umożliwia dostęp do 300 tysięcy profili influencerów z całego świata i parametrów ich aktywności na globalnych platformach społecznościowych.

Publikacje każdego influencera możemy wyszukać w wybranym przedziale czasowym. Otrzymujemy też dostęp do pełnych statystyk zasięgów, ekwiwalentu reklamowego, metadanych, typów reakcji, łącznie z timingiem publikacji. Statystyki mogą być wyświetlane dla postów spełniających kryteria wyszukiwania, ale moduł influencerów pozwala na analizę wszystkich aktywności danego influencera, w tym także na podgląd zebranych postów influencera, bez wchodzenia na jego profil.

Dzięki wielu opcjom wyszukiwania dostępnym w nowym module analityki influencerów Newspoint, z łatwością dotrzemy do influencerów odpowiadających potrzebom marki i docierających do jej grupy docelowej.

Źródło zdjęcia głównego: Malte Helmhold/Unsplash

influencerzy monitoring mediów monitorowanie internetu

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisPonad 1,9 mln wydarzeń online. Wzrost o ponad 320 proc. w stosunku do okresu sprzed pandemii – podsumowanie 2021 roku
Interesy internautów mają być ponad interesami cybergigantów. Konieczna regulacja mediów społecznościowych

Podobne wpisy:

  • laura-chouette-IivFrTVUpEw-unsplash
    Nowa jakość kampanii influencerskich. BrandLift z projektem MASTERS
  • laura-chouette-N9a5oS06Er4-unsplash
    Influencerzy stają się autorytetami, szczególnie dla młodych. 74 proc. obserwujących podejmuje działania za ich namową

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • 3 wyzwania copywritingu
  • Przedwakacyjna edycja DIMAQ Voice Online już 28 czerwca!
  • Praca marketera: plusy i minusy, umiejętności twarde i miękkie

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...