Newspoint, specjalizujący się w monitoringu mediów, udostępnił nowy, rozwinięty moduł analityki influencerów. Jest to w pełni funkcjonalna wyszukiwarka liderów opinii oraz publikowanych przez nich postów i komentarzy na najpopularniejszych platformach społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram, Twitter, YouTube.
Influencerów na platformie Newspoint można wyszukiwać po nazwiskach lub nickach, słowach kluczowych lub kategoriach. Newspoint skatalogował wyniki w 28 kategoriach:
- administracja publiczna,
- architektura, wyposażenie wnętrz,
- artysta, celebryta,
- biznes,
- bloger,
- ekologia,
- fotografia,
- fundacja, organizacja,
- gaming,
- informacje,
- inne,
- kulinaria,
- kultura, sztuka,
- lifestyle,
- marka, produkt, firma,
- media,
- moda, uroda,
- motoryzacja,
- nowe technologie,
- parenting,
- podróże,
- polityka,
- przyroda,
- rozrywka, czas wolny,
- sport, fitness,
- uczelnia, szkoła, edukacja,
- zdrowie,
- zwierzęta.
Wyszukiwanie po słowach kluczowych pozwala na wyszukiwanie influencerów piszących lub wypowiadających się na dane tematy, używających określonych # (hashtagów), którymi oznaczono wcześniej zdefiniowane przez nas akcje lub konkurencję.
W wyszukiwaniu można użyć kilku słów kluczowych, które w zależności od ustawień mogą występować w postach:
- alternatywnie (minimum jedno słowo kluczowe w poście),
- współwystępować (wszystkie słowa kluczowe wymagane).
W powyższych wyszukiwaniach możliwe jest również wykluczenie określonych słów kluczowych.
Dodatkowym ułatwieniem jest filtrowanie wyszukiwanych influencerów (liderów opinii i brandów) po liczbie fanów. Użytkownik wyszukiwarki może określić przedział albo minimalną lub maksymalną liczbę obserwatorów wyszukiwanych influencerów. Aktualnie wyszukiwarka daje możliwość wyszukiwania w jednym z 3 języków: polskim, angielskim i niemieckim.
W tym momencie moduł analityki influencerów Newspoint umożliwia dostęp do 300 tysięcy profili influencerów z całego świata i parametrów ich aktywności na globalnych platformach społecznościowych.
Publikacje każdego influencera możemy wyszukać w wybranym przedziale czasowym. Otrzymujemy też dostęp do pełnych statystyk zasięgów, ekwiwalentu reklamowego, metadanych, typów reakcji, łącznie z timingiem publikacji. Statystyki mogą być wyświetlane dla postów spełniających kryteria wyszukiwania, ale moduł influencerów pozwala na analizę wszystkich aktywności danego influencera, w tym także na podgląd zebranych postów influencera, bez wchodzenia na jego profil.
Dzięki wielu opcjom wyszukiwania dostępnym w nowym module analityki influencerów Newspoint, z łatwością dotrzemy do influencerów odpowiadających potrzebom marki i docierających do jej grupy docelowej.
Źródło zdjęcia głównego: Malte Helmhold/Unsplash
Komentarze: brak