site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > X Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach
3.12.2020  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

X Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach

KIMWS_30112020

Temat jubileuszowej edycji to „Społeczność lokalna i internetowa. Promocja, która angażuje”. W dniach 10 i 11 grudnia br. już po raz dziesiąty spotkają się samorządowcy oraz specjaliści z zakresu marketingu miejsc z całej Polski, aby wspólnie dyskutować o promocji miast i regionów.

Tegoroczna, jubileuszowa edycja odbędzie się w trybie online. Rejestracji można dokonać na stronie podkarpackie.org.pl

Samorządy, podobnie jak podmioty prywatne powinny reagować na szybko zmieniające się trendy w komunikacji. Dziś budowanie relacji przeniosło się w dużej mierze do Internetu, a pandemia koronawirusa dodatkowo przyspieszyła zmiany. Według badania o nazwie „Jak Polacy korzystają z telefonu i Internetu w czasie pandemii” przeprowadzonego przez Krajowy Rejestr Długów w lipcu 2020 roku, Polacy używają obecnie telefonu komórkowego średnio 2-4 godzin dziennie. W tym czasie ponad połowa z nich przegląda strony internetowe lub spędza ten czas na korzystaniu z mediów społecznościowych.

Jednocześnie przesyt informacji z jakim mamy współcześnie do czynienia powoduje, że odbiorcy bardzo szybko przeglądają w sieci codzienne aktualności. Jak podaje IAB Polska w ubiegłorocznym opracowaniu pn. „Przewodnik po social mediach w Polsce”, taki trend widoczny jest w szczególności na urządzeniach mobilnych. Wiadomości konsumowane za pomocą smartfona są przeglądane o 41% szybciej niż na pulpicie komputera. Dlatego tak ważne jest, aby już w pierwszych sekundach zainteresować odbiorcę i zaangażować go do sięgnięcia po więcej treści dostępnych m.in. w mediach społecznościowych. O tym jakie formy komunikacji i promocji są najbardziej skuteczne z perspektywy samorządów będą opowiadać prelegenci X Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach.  

– Dziś trudno sobie wyobrazić promocję miast i regionów bez podejmowania aktywności w strefie online. Samorządy podobnie jak firmy powinny dostosowywać się do panujących trendów w obszarze komunikacji. Dodatkowo doświadczenia ostatnich miesięcy dowiodły, że media społecznościowe obok funkcji informacyjnej, zdają egzamin jako platformy komunikacji w kontekście niesienia pomocy potrzebującym, seniorom, a nawet lokalnym biznesom, których działalność została ograniczona przez lockdown – mówi prof. UW dr hab. Dariusz Tworzydło, Prezes Zarządu Exacto Sp. z o.o. i organizator Kongresu. – Podczas tegorocznej edycji wydarzenia czekają na nas dyskusje o szeroko rozumianej komunikacji online – począwszy od aspektów związanych z budowaniem relacji z odbiorcami, poprzez prowadzenie skutecznej promocji w mediach społecznościowych – dodaje.

Podczas dwudniowego wydarzenia, o promocji w miastach i regionach opowiadać będą m.in.:

  • Jacek Kotarbiński, ekonomista, rynkolog, marketer i autor bloga kotarbinski.com;
  • Szymon Sikorski, CEO agencji PR Publicon;
  • Adam Łaszyn, CEO Alert Media Communication;
  • Alina Kucharzewska, Rzecznik Prasowa Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach,
  • Marek Kacprzak, Executive MBA, specjalista ds. komunikacji, wystąpień publicznych i sytuacji kryzysowych.

Partnerem X Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach jest Urząd Miasta Rzeszowa.

marketing online samorządy wydarzenie

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisŚwięta w czasach pandemii. Przegląd bożonarodzeniowych kampanii znanych marek 2020
8. edycja PR Camp – PRess the button of success!

Podobne wpisy:

  • maxime-qYbCAZCwkxI-unsplash
    Marketing w obliczu Covid-19
  • Grafika More Bananas (2)
    Jak marketerzy pozyskują wiedzę?

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Jak mierzyć PR?
  • LinkedIn chce połączyć freelancerów ze zleceniodawcami
  • Travelist odpowiada na otwarcie hoteli. Kampania #HotelowePokusy nabiera rozpędu

Newsletter

Medialna Perspektywa

CIEKAWOSTKI

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja Kongres PR konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn logo marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online podsumowanie Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter współpraca wydarzenie święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...