site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > PRosta komunikacja > XIX Kongres Profesjonalistów Public Relations już niedługo!
28.03.2019  |  Dodane przez Katarzyna Krupicka w PRosta komunikacja

XIX Kongres Profesjonalistów Public Relations już niedługo!

KONGRES PR_POST_01022019

Już 25 i 26 kwietnia odbędzie się w Rzeszowie XIX edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Czego można się spodziewać? Jakich prelegentów będzie można spotkać na scenie?

Tegoroczna konferencja odbędzie się w Bristol Tradition & Luxury Hotel w Rzeszowie, pod hasłem “Social media, Influencerzy i zabezpieczenie kryzysowe”. Organizatorzy wybrali ten temat ze względu na popularność pojęcia influencera, jakim od kilku lat cieszy się w sieci, i które zmieniło oblicze marketingu. Z pewnością to będą dwa dni pełne inspiracji oraz wartościowej wiedzy przekazanej od profesjonalistów z branży PR.

W pierwszym dniu wydarzenia, 25 kwietnia, będzie można wysłuchać m.in. prelekcji Adama Łaszyna, Prezesa Zarządu Alert Media Communications, który na sam początek przedstawi “Subiektywny przegląd najciekawszych zjawisk PR minionego roku”.

Na scenie kolejno pojawią się m.in.:

  • Olaf Krynicki, Director of Communications w Samsung Electronics Polska z prelekcją na temat lokalnego zarządzania globalnym kryzysem,
  • Ryan Socash, Founder & Managing Director w Mediakraft TV, który opowie o współpracy z influencerami i efektywnej promocji komunikacji takich projektów,
  • Sebastian Bykowski, Wiceprezes Zarządu Dyrektor Generalny w PRESS-SERVICE Monitoring Mediów z tematem o sekretach współpracy marki z influencerami,
  • Adam Burak, Dyrektor Wykonawczy ds. Komunikacji Korporacyjnej w PKN ORLEN z prezentacją dotyczącą ochrony wizerunku przedsiębiorstwa w dobie nowych technologii,
  • Adam Kasprzyk, Dyrektor PR w LOTOS SA, który przedstawi drogę od dziennikarza po rzecznika,
  • dr Grzegorz Hajduk, Dyrektor ds. Marketingu w GREINPLAST z case study dotyczącym brand hero jako influencera.

Drugiego dnia, 26 kwietnia, odbędą się trzy praktyczne warsztaty: o monitoringu mediów, polskich standardach etycznych w PR, a także na temat skutecznych narzędzi w pracy z mediami społecznościowymi.

Oprócz tego odbędzie się również ciąg dalszy panelu prelekcyjnego, gdzie wystąpią m.in.:

  • Maciej Budzich z Mediafun.pl z prelekcją pt. “Mediafun.pl Influencer 2019 – mechanizmy, przypadki i pułapki”,
  • Bartosz Staniszewski, Head of Sales w Mediakraft, który opowie, czy tak naprawdę Influencer Marketing działa,
  • Adam Ambroziak, Corporate Affairs Manager w VELUX z tematem dotyczącym tego, jak inni mogą wpłynąć na nasz wizerunek,
  • Adrian Kubicki, Rzecznik w PLL LOT z prezentacją o analizie przypadku kryzysu.

Rejestracja na kongres dostępna jest tutaj, szczegółowy harmonogram tutaj, a więcej informacji o samym wydarzeniu można znaleźć na oficjalnej stronie.

influencerzy konferencja Kongres PR kryzys wizerunkowy Public Relations social media

Dodano przez Katarzyna Krupicka

Poprzedni wpis#SiłaBabySteps – akcja społeczna w Radiu ZET
Plus łączy Polskę z Ukrainą

Podobne wpisy:

  • alexander-shatov-mr4JG4SYOF8-unsplash
    6 cyfrowych trendów na 2023 rok
  • surface--ZFvSWK4L28-unsplash
    Rośnie zapotrzebowanie na specjalistów od influencer marketingu. Pojawiają się kierunki nauczania w tej dziedzinie

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • Pepco dołącza do Polskiego Paktu Plastikowego

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow