Już 25 i 26 kwietnia odbędzie się w Rzeszowie XIX edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Czego można się spodziewać? Jakich prelegentów będzie można spotkać na scenie?
Tegoroczna konferencja odbędzie się w Bristol Tradition & Luxury Hotel w Rzeszowie, pod hasłem “Social media, Influencerzy i zabezpieczenie kryzysowe”. Organizatorzy wybrali ten temat ze względu na popularność pojęcia influencera, jakim od kilku lat cieszy się w sieci, i które zmieniło oblicze marketingu. Z pewnością to będą dwa dni pełne inspiracji oraz wartościowej wiedzy przekazanej od profesjonalistów z branży PR.
W pierwszym dniu wydarzenia, 25 kwietnia, będzie można wysłuchać m.in. prelekcji Adama Łaszyna, Prezesa Zarządu Alert Media Communications, który na sam początek przedstawi “Subiektywny przegląd najciekawszych zjawisk PR minionego roku”.
Na scenie kolejno pojawią się m.in.:
- Olaf Krynicki, Director of Communications w Samsung Electronics Polska z prelekcją na temat lokalnego zarządzania globalnym kryzysem,
- Ryan Socash, Founder & Managing Director w Mediakraft TV, który opowie o współpracy z influencerami i efektywnej promocji komunikacji takich projektów,
- Sebastian Bykowski, Wiceprezes Zarządu Dyrektor Generalny w PRESS-SERVICE Monitoring Mediów z tematem o sekretach współpracy marki z influencerami,
- Adam Burak, Dyrektor Wykonawczy ds. Komunikacji Korporacyjnej w PKN ORLEN z prezentacją dotyczącą ochrony wizerunku przedsiębiorstwa w dobie nowych technologii,
- Adam Kasprzyk, Dyrektor PR w LOTOS SA, który przedstawi drogę od dziennikarza po rzecznika,
- dr Grzegorz Hajduk, Dyrektor ds. Marketingu w GREINPLAST z case study dotyczącym brand hero jako influencera.
Drugiego dnia, 26 kwietnia, odbędą się trzy praktyczne warsztaty: o monitoringu mediów, polskich standardach etycznych w PR, a także na temat skutecznych narzędzi w pracy z mediami społecznościowymi.
Oprócz tego odbędzie się również ciąg dalszy panelu prelekcyjnego, gdzie wystąpią m.in.:
- Maciej Budzich z Mediafun.pl z prelekcją pt. “Mediafun.pl Influencer 2019 – mechanizmy, przypadki i pułapki”,
- Bartosz Staniszewski, Head of Sales w Mediakraft, który opowie, czy tak naprawdę Influencer Marketing działa,
- Adam Ambroziak, Corporate Affairs Manager w VELUX z tematem dotyczącym tego, jak inni mogą wpłynąć na nasz wizerunek,
- Adrian Kubicki, Rzecznik w PLL LOT z prezentacją o analizie przypadku kryzysu.
Rejestracja na kongres dostępna jest tutaj, szczegółowy harmonogram tutaj, a więcej informacji o samym wydarzeniu można znaleźć na oficjalnej stronie.
Komentarze: brak