site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > PRosta komunikacja > XX edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations już 24 i 25 września!
14.09.2020  |  Dodane przez Redakcja w PRosta komunikacja

XX edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations już 24 i 25 września!

zdj2

W dniach 24-25 września w Rzeszowie odbędzie się jubileuszowa edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations. Na uczestników czekają prelekcje i, wyjątkowo, aż 4 debaty z udziałem ekspertów. Wydarzenie po raz pierwszy obędzie się w formie hybrydowej, łącząc tradycyjną, stacjonarną formę z transmisją online.

Tegoroczny Kongres będzie stanowił podsumowanie dwudziestu lat rozwoju branży public relations w Polsce. Otworzy także nowy rozdział w debacie dotyczącej corporate social responsibility i zabezpieczenia kryzysowego. XX Kongres Public Relations będzie wyjątkowym wydarzeniem nie tylko ze względu na jubileusz, ale i formułę projektu.

– Bieżący rok przyniósł ze sobą wiele wyzwań, z którymi mierzą się obecnie prawie wszystkie branże, w tym public relations. Pandemia koronawirusa przetestowała w praktyce stopień zabezpieczenia kryzysowego wielu organizacji. Oprócz tego pokazała wysoki stopień społecznego zaangażowania polskiego biznesu. Zaplanowane jeszcze w ubiegłym roku tematy przewodnie tegorocznego Kongresu PR okazują się więc być wyjątkowo aktualne – mówi dr hab. prof. UW Dariusz Tworzydło.

XX edycja Kongresu Public Relations to 2 dni debat, prelekcji i warsztatów z udziałem ponad 20 panelistów – ekspertów z branży PR. 24 i 25 września w Rzeszowie po raz kolejny podzielą się oni swoją wiedzą i doświadczeniem.

– W ciągu ostatnich dwóch dekad przywitaliśmy w naszym gronie wielu nowych praktyków. Ci, którzy lata temu przyjeżdżali na kongres jako goście, dzisiaj są jego panelistami. Samo wydarzenie z czasem stało się jedną z najważniejszych imprez branżowych w Polsce – dodaje Dariusz Tworzydło.

Wśród panelistów, którzy wystąpią na tegorocznym Kongresie ze swoimi prelekcjami znalazł się m.in. Sebastian Bykowski, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Generalny PRESS-SERVICE Monitoring Mediów. Wspólnie z Tomaszem Sysło, Social Media Specialist & Public Relations z Fundacji Olgi Tokarczuk wyjaśnią w jaki sposób z powodzeniem wykorzystywać informacje z mediów do wspierania działań CSR. Z kolei Magdalena Przysłupska, rzecznik prasowy Fundacji DKMS zaprezentuje dane dotyczące wpływu pandemii koronawirusa na działalność organizacji pozarządowych z obszaru ochrony zdrowia w kontekście m.in. realizacji statutowych celów, zmian zachodzących w obszarze komunikacji oraz występowania potencjalnych kryzysów. Mając na uwadze jak ważne w branży public relations jest uzupełnienie teorii o wiedzę praktyczną i wymianę poglądów,

uczestnicy Kongresu w debacie pod patronatem Związku Firm Public Relations będą dyskutować nad współczesnymi wyzwaniami w zakresie zrównoważonego, a przede wszystkim ekologicznego rozwoju.

Zgłoszenia na kongres przyjmowane są za pomocą elektronicznego formularza na stronie kongresprofesjonalistow.pl w zakładce zgłoszenia. Można tam również znaleźć szczegółowy harmonogram wydarzenia oraz pełną listę prelegentów.

Organizatorem Kongresu Profesjonalistów Public Relations jest Newsline sp. z o.o. Współorganizatorem/Partnerem Badawczym jest Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego

Partner merytoryczny Kongresu:
Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego

Partner Strategiczny: Totalizator Sportowy

Sponsor Główny: PRESS-SERVICE Monitoring Mediów

kongres Kongres PR Public Relations wydarzenie zabezpieczenie kryzysowe

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisStories na LinkedIn? Wkrótce to możliwe
Pakistan blokuje Tindera i inne aplikacje randkowe

Podobne wpisy:

  • hello-i-m-nik-lY9_CDZoupk-unsplash
    Zarządzanie w kryzysie napędza popyt na usługi ekspertów PR
  • image_processing20221207-1321293-1ebfb6t
    CRASH Poniedziałki № 67: Customer Journey [KRK]

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow