site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > YouTube pomaga artystom rozwijać się na platformie
15.07.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

YouTube pomaga artystom rozwijać się na platformie

youtube-2866233_1280

Zarządcy YouTube’a postanowili uruchomić specjalną zakładkę dla artystów, która dostarczy im informacji na temat preferencji muzycznych ich odbiorców, a także umożliwi analizę ruchu na stronie. Działania pozwolą muzykom jeszcze lepiej poznać swoich sympatyków, a portal zyska uznanie i umocni swoją pozycję na rynku.

O mechanizmie administratorzy medium poinformowali 7 lipca. To właśnie wtedy zostało udostępnione nagranie, które przedstawia specyfikę nowej funkcji. Wdrożone działania są odpowiedzią na zwiększające się potrzeby przedstawicieli branży muzycznej, dla których często media społecznościowe stają się jedynym kanałem komunikacji z fanami. Opcja pozwala na śledzenie postępowania internautów, niezależnie od tego, czy użytkownik platformy znajduje się na kanale danego artysty, czy na profilu innego muzyka.

Chęć niesienia pomocy artystom przez medium podczas pandemii to jedno, lecz rozwój serwisu to kolejna, istotna przyczyna powstania funkcji. Jeśli przedstawiciele branży muzycznej będą chętnie korzystać ze wdrożonego mechanizmu, to YouTube ma szansę nie tylko znacznie umocnić swoją pozycję, ale również stać się liderem wśród aplikacji muzycznych na rynku, wyprzedzając swojego największego konkurenta, czyli TikToka. 

Czy tak się stanie? Tego nie wiadomo, lecz jeśli artyści zdecydują się na rozszerzenie swojej działalności na tym medium, to skorzystać na tym mogą oni sami, ich słuchacze, a także sam serwis.

Autor tekstu: Patrycja Krzeszowska
Źródło zdjęcia głównego: Beatriz Jacob/Pixabay

koronawirus nowość YouTube

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisKampania digitalowa Minecraft Earth i figurek doładowujących od Mattel
AliExpress z nową platformą Connect

Podobne wpisy:

  • solen-feyissa-3aLMXGvH4GA-unsplash
    TikTok będzie oznaczał treści pochodzące od mediów powiązanych z rządami państw
  • claudio-schwarz-vj3nOtiX85Y-unsplash
    Instagram wprowadza Quiet Mode oraz nowe funkcje personalizacji treści

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow