site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > YouTube rozwija rozszerzenie Studio
10.01.2022  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

YouTube rozwija rozszerzenie Studio

szabo-viktor-UfseYCHvIH0-unsplash

YouTube to serwis internetowy założony w 2005 roku. Do tej pory jest on jednym z najpopularniejszych miejsc, które umożliwia bezpłatne umieszczanie, jak i nadawanie filmów, a także ich ocenianie i komentowanie. 

YouTube Studio – co to? 

Jest to oficjalna aplikacja YouTube, która pozwala na szybsze i łatwiejsze zarządzanie kanałem. Dzięki niej dostęp do konta jest prosty i można sprawdzić wszelkie statystyki, czy odpowiadać na komentarze zawsze wtedy, kiedy ma się ochotę. Aplikacja wysyła także powiadomienia, żeby twórca był ze wszystkim na bieżąco i mógł zareagować. 

Zmiany w aplikacji YouTube Studio 

Nowe zmiany obejmują np. nowe filtry wyszukiwania komentarzy. Jest to ułatwienie dla samego twórcy, ponieważ teraz może łatwo szukać komentarzy, na które chce odpowiedzieć. W ten sposób twórca ma stały kontakt ze swoją społecznością, a dodatkowo możliwe jest sprawdzenie, czy ktoś, kto zostawił komentarz jest subskrybentem kanału. 

Do tej pory sprawdzanie statystyk i dostęp do funkcji analitycznych były możliwe jedynie na komputerze stacjonarnym. Teraz twórcy mogą sprawdzić wszelkie dane będąc np. w podróży, co znacznie ułatwia zarządzanie kanałem poza domem czy biurem. 

Co ciekawe, aplikacja daje również możliwość odwoływania się do decyzji, jakie dotyczą zarabiania na filmach.Jeśli twórca w jakiś sposób nie będzie zgadzał się z decyzją serwisu, może odwołać się do podanej informacji, korzystając bezpośrednio z aplikacji.  

Możliwe także będzie przeglądanie danych o przychodach w Analytics, niezależnie od wybranej waluty. Nie będzie to już jedynie dolar, a informacja pojawi się u wszystkich, którzy będą mieli dostęp do kanału. 

Ze zmian wizualnych nastąpi taka, że YouTube Studio otrzyma nową ikonkę, która ma być bardziej spójna z innymi aplikacjami od serwisu. 

Autor tekstu: Marta Bałażyk
Źródło zdjęcia głównego: Szabo Viktor/Unsplash

nowość YouTube

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisSkuteczny marketing odbudowuje footfall w galeriach handlowych Carrefour
Potajemna umowa Apple z Chinami? Jej wartość jest szacowana na 275 miliardów dolarów

Podobne wpisy:

  • souvik-banerjee-JLj_NbvlDDo-unsplash
    LinkedIn wprowadza nowe narzędzie dla twórców
  • amin-moshrefi-z3jCMSm4Rrc-unsplash
    WhatsApp Cloud API dostępny już dla wszystkich biznesów

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • 3 wyzwania copywritingu
  • Przedwakacyjna edycja DIMAQ Voice Online już 28 czerwca!
  • Praca marketera: plusy i minusy, umiejętności twarde i miękkie

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...