site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Z Mazur i Roztocza wprost do Carrefour. Nowa kampania marki własnej "Jakość z Natury"
18.09.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Z Mazur i Roztocza wprost do Carrefour. Nowa kampania marki własnej „Jakość z Natury”

jakosc_z_natury_carrefour

Wystartowała kampania Carrefour „Możemy jeść mądrze”, która promuje produkty marki „Jakość z Natury Carrefour”. Kampania przygotowana została przez Saatchi & Saatchi.

Produkty „Jakość z Natury Carrefour” wyróżnia wysoka, sprawdzona jakość, a także wyjątkowa świeżość, smak i autentyczność. Pochodzą z czystych ekologicznie terenów, a każdy z nich przed późniejszym oznaczeniem  „Jakość z Natury Carrefour” przechodzi szereg testów jakościowych i regularnych kontroli przeprowadzanych przez niezależne laboratoria, dzięki czemu konsumenci mają gwarancję najwyższej jakości. Artykuły spożywcze z logo „Jakość z Natury Carrefour” są efektem przeszło dwudziestoletniej współpracy Carrefour Polska z lokalnymi dostawcami – często rodzinnymi firmami – która opiera się na wzajemnym zaufaniu oraz dostosowaniu wymagań Carrefour do możliwości i potrzeb partnerów. Dzięki temu dostawcy mogą z sukcesem rozwijać swoją produkcję i zachowywać stabilne warunki biznesowe w wieloletniej perspektywie. Carrefour współpracuje obecnie z prawie 70 dostawcami, a gama produktów „Jakość z Natury Carrefour” liczy 160 produktów.

Kampania marki „Jakość z Natury Carrefour” jest kolejną odsłoną akcji Carrefour „Możemy jeść mądrze”. Strategia komunikacji opiera się na przybliżeniu konsumentowi efektów pracy lokalnych, zaufanych producentów Carrefour wytwarzających wyjątkowe produkty „Jakość z Natury Carrefour” na urokliwych i ekologicznie czystych terenach Polski:

 – Przygotowana po raz pierwszy kampania marki „Jakość z Natury Carrefour” wpisuje się w program Act for Food i realizowaną przez Carrefour strategię transformacji żywieniowej, zgodnie z którą chcemy oferować naszym konsumentom żywność zdrową, wysokiej jakości i w przystępnej cenie. Ważnym elementem naszej strategii jest promocja produktów pochodzących od lokalnych dostawców. Stawiając na długofalową współpracę z polskimi, często rodzinnymi firmami, przygotowaliśmy spoty podkreślające zaangażowanie naszych zaufanych dostawców z obszarów malowniczego Roztocza czy mazurskich łąk, z którymi współpracujemy od wielu lat i dzięki temu produkty „Jakość z Natury Carrefour” odznaczają się autentycznością i niepowtarzalnym smakiem – mówi Michał Sacha, członek zarządu, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych Carrefour Polska.

Kampanii towarzyszy również akcja promocyjna, w ramach której do 26 września 2020 r. użytkownicy aplikacji Mój Carrefour mogą nabyć produkty „Jakość z Natury Carrefour” z 20% rabatem.       

W ramach działań wyprodukowane zostały spoty TV i materiały POS, a kampania uzupełniona została informacjami w katalogu handlowym. Pomysł i kreacje kampanii powstały w Saatchi & Saatchi. Za produkcję odpowiada Papaya Films, a za postprodukcję – Prodigious. 

Carrefour kampania promocyjna

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisPolski rynek e-commerce rozwija się najbardziej dynamicznie w Europie. Czy e-commerce rozpędzi branżę transportową?
„Puls Biznesu” uruchomił nową sekcję

Podobne wpisy:

  • 1900-500
    PepsiCo Polska, Carrefour Polska, oraz LiveRamp z pierwszą na polskim rynku kampanią aktywacyjną opartą o analizy cyfrowe
  • Nutella_2022_UniqueSmile_Słoiki
    Trwa kampania NutellaR Unique Smile

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • Pepco dołącza do Polskiego Paktu Plastikowego

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow