site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Z wózka zakupowego na Wielki Wóz. Shoper z nową identyfikacją wizualną!
30.05.2019  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Z wózka zakupowego na Wielki Wóz. Shoper z nową identyfikacją wizualną!

prez2

Shoper zaprezentował zupełnie nową identyfikację wizualną. Jej esencją jest odświeżone logo marki. Nawiązuje ono do najważniejszego gwiazdozbioru na niebie i pokazuje, że firma nie jest już tylko platformą e-commerce. Dziś Shoper dostarcza pełen pakiet usług wspierających sprzedaż w internecie i stanowi dla innych biznesów drogowskaz na drodze do sukcesu.

W ciągu 14 lat Dreamcommerce, właściciel marki Shoper, z garażowego biznesu stał się firmą zatrudniającą kilkadziesiąt osób i liderem polskiego rynku e-commerce. Zaczynał od pudełkowego zestawu oprogramowania dla sklepów internetowych, by z czasem postawić na dostarczanie go w bardziej elastycznym modelu SaaS. Dzięki temu poza platformą sprzedażową mógł zacząć oferować także usługi wspierające rozwój e-biznesu.

– Dostarczamy oprogramowanie e-commerce ponad 12 tys. sprzedawców, co oznacza, że ponad połowa sklepów internetowych w Polsce to nasi klienci. Wspieramy już nie tylko małe sklepy, ale też wiele dojrzałych e-biznesów. Wybrały one rozwój pod naszymi skrzydłami, gdyż poza samą platformą sprzedażową dostarczamy szereg powiązanych usług m.in obsługę płatności, marketing online, domeny internetowe i certyfikaty SSL. Planujemy w dalszym ciągu poszerzać portfolio swoich produktów, dlatego potrzebowaliśmy nowego spójnego systemu graficznego – opowiada Krzysztof Krawczyk, CEO Dreamcommerce S.A., dostawca oprogramowania Shoper.

Symbolika nowego logo Shopera

Wzrost Shopera odbywa się w sposób organiczny, bez rewolucyjnych zmian kierunku rozwoju. Dlatego nowe logo marki musiało korespondować z dawniejszym, kojarzącym się z nieodłącznym elementem każdego sklepu internetowego – koszykiem.

– Sklep online to również rodzaj podróży. Dla każdego będzie ona trochę inna, ale Shoper, jak Wielki Wóz, może każdemu posłużyć jako stały punkt odniesienia w chwili zagubienia. Punkty naszej „konstelacji” są symbolem ważnych etapów rozwoju sklepu. Podobnie jak w życiu naszych klientów – kamienie milowe i droga między nimi tworzą pełny obraz sukcesu – wyjaśnia Anna Foltman, UX Designer Shoper.

 

Źródło: Shoper
Źródło: Shoper
Źródło: Shoper
Klient na pierwszym miejscu

Zaakcentowanie wsparcia klienta w nowych materiałach wizualnych Shopera wynika z ostatnich działań firmy. Ich przejawem było wzmocnienie Działu Obsługi Klienta, działu Shoper Kampanie oraz stworzenie działu Customer Success. Zebrano w nim specjalistów od marketingu i sprzedaży online, którzy dobrze znając możliwości oprogramowania pracują nad tym, by sklepy klientów były ładniejsze i sprzedawały więcej.

Z kolei dzięki wprowadzeniu pakietu dodatkowych usług, takich jak Shoper Kampanie, Shoper Płatności, Shoper Regulaminy, oraz Shoper Faktury i Magazyn firma praktycznie przestała sprzedawać wyłącznie oprogramowanie. Shoper to dziś platforma 360º – oferująca wszystkie niezbędne narzędzia do prowadzenia e-sklepu, a także pomoc techniczną i wsparcie merytoryczne.

Źródło: Shoper

Pełen opis procesu zmian identyfikacji wizualnej Shopera znajduje się na stronie.

logo nowość Shoper

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisRozszerzona rzeczywistość i niesztampowi artyści, czyli nowy sposób promocji Adidasa
Etyka w public relations – szansa czy problem? Wyniki badań

Podobne wpisy:

  • solen-feyissa-3aLMXGvH4GA-unsplash
    TikTok będzie oznaczał treści pochodzące od mediów powiązanych z rządami państw
  • claudio-schwarz-vj3nOtiX85Y-unsplash
    Instagram wprowadza Quiet Mode oraz nowe funkcje personalizacji treści

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow