Żubr wraca z kampanią „Dwa Szybkie Żubry”. W tym roku aktywacja odbywa się pod hasłem „Za Dwoma Szybkimi Żubrami warto gonić”. Promocja wystartowała 2 lutego i potrwa 6 miesięcy, do 31 lipca. To o miesiąc dłużej niż w poprzedniej edycji. W tym czasie do wygrania będzie 13 milionów piw. Działania wspiera kampania reklamowa przygotowana przez PZL, Papaya Films, Platige Image, Hutę 19 im. Joachima Fersengelda oraz dom mediowy Zenith.
Akcja promocyjna „Dwa Szybkie Żubry” oparta jest na prostym mechanizmie – w ogólnopolskiej loterii można wygrać 2 piwa, jeśli pod zawleczką lub kapslem promocyjnego Żubra znajdzie się symbol wygranej. Głównym nośnikiem kampanii jest spot reklamowy opowiadający historię kretów i ich spotkania z Dwoma Szybkimi Żubrami, które warto gonić. Działania reklamowe będą realizowane przede wszystkim w telewizji, Internecie (m.in. w social media), radiu oraz punktach sprzedaży.
– „Dwa Szybkie Żubry” to nasza flagowa promocja, dlatego bardzo się cieszymy, że pomimo pandemii po raz szósty będziemy mogli ją zrealizować i to z takim rozmachem. Daliśmy sobie dodatkowy miesiąc aktywacji i mamy zamiar jak najlepiej go wykorzystać. Zaczynamy bardzo wcześnie, kończymy zimę i budzimy naszych konsumentów z zimowego letargu. Promocja Dwa Szybkie Żubry stała się symbolem startu sezonu piwnego. W tym roku prowadzimy ją pod hasłem „Za Dwoma Szybkimi Żubrami warto gonić”, bo przy skali i jakości żubrowej komunikacji, tak w istocie jest – komentuje Łukasz Kling, brand manager Żubra w Kompanii Piwowarskiej.
Za koncepcję spotu telewizyjnego i radiowego odpowiada agencja PZL, produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, a postprodukcją – Platige Image. Działania PR i digital przygotowała Huta 19 im. Joachima Fersengelda, a zaplanowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.
Komentarze: brak