site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Za Dwoma Szybkimi Żubrami warto gonić. Żubr wystartował z 6. edycją promocji „Dwa Szybkie Żubry”
2.03.2021  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Za Dwoma Szybkimi Żubrami warto gonić. Żubr wystartował z 6. edycją promocji „Dwa Szybkie Żubry”

Żubr - UTC - KV poziom(1)

Żubr wraca z kampanią „Dwa Szybkie Żubry”. W tym roku aktywacja odbywa się pod hasłem „Za Dwoma Szybkimi Żubrami warto gonić”. Promocja wystartowała 2 lutego i potrwa 6 miesięcy, do 31 lipca. To o miesiąc dłużej niż w poprzedniej edycji. W tym czasie do wygrania będzie 13 milionów piw. Działania wspiera kampania reklamowa przygotowana przez PZL, Papaya Films, Platige Image, Hutę 19 im. Joachima Fersengelda oraz dom mediowy Zenith.

Akcja promocyjna „Dwa Szybkie Żubry” oparta jest na prostym mechanizmie – w ogólnopolskiej loterii można wygrać 2 piwa, jeśli pod zawleczką lub kapslem promocyjnego Żubra znajdzie się symbol wygranej. Głównym nośnikiem kampanii jest spot reklamowy opowiadający historię kretów i ich spotkania z Dwoma Szybkimi Żubrami, które warto gonić. Działania reklamowe będą realizowane przede wszystkim w telewizji, Internecie (m.in. w social media), radiu oraz punktach sprzedaży.

– „Dwa Szybkie Żubry” to nasza flagowa promocja, dlatego bardzo się cieszymy, że pomimo pandemii po raz szósty będziemy mogli ją zrealizować i to z takim rozmachem. Daliśmy sobie dodatkowy miesiąc aktywacji i mamy zamiar jak najlepiej go wykorzystać. Zaczynamy bardzo wcześnie, kończymy zimę i budzimy naszych konsumentów z zimowego letargu. Promocja Dwa Szybkie Żubry stała się symbolem startu sezonu piwnego. W tym roku prowadzimy ją pod hasłem „Za Dwoma Szybkimi Żubrami warto gonić”, bo przy skali i jakości żubrowej komunikacji, tak w istocie jest – komentuje Łukasz Kling, brand manager Żubra w Kompanii Piwowarskiej.

Za koncepcję spotu telewizyjnego i radiowego odpowiada agencja PZL, produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, a postprodukcją – Platige Image. Działania PR i digital przygotowała Huta 19 im. Joachima Fersengelda, a zaplanowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.

kampania promocyjna spot reklamowy Żubr

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisInstagram zwiększy liczbę uczestników w transmisjach live
W czasie pandemii wzrosła rola PR-u w biznesie. Agencje coraz częściej współtworzą strategie firmy, a nie tylko je komunikują

Podobne wpisy:

  • nowa metoda płatności
    „P24NOW – historie rodzinne” kampania Przelewy24 nowej metody płatności
  • Scrabble_kampania_1
    Nowa kampania Scrabble: Gdzie spotykają się światy

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowy język pokolenia Y
  • Marki reagują na krakowskiego “laguna”
  • More Bananas w przymierzu z Vikingami!

Newsletter

Medialna Perspektywa

CIEKAWOSTKI

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja Kongres PR konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn logo marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online podsumowanie Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter webinar współpraca wydarzenie święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...