site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Zabawny spot IKEA na rynku arabskim
17.09.2019  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Zabawny spot IKEA na rynku arabskim

blue-building-ikea-1797405

25 sierpnia oddział szwedzkiego giganta w Zjednoczonych Emiratach Arabskich zapoczątkował kampanię promującą nowy katalog. Działania rozpoczęto od publikacji na YouTube spotu o nazwie „The book that will change your life”. Ciekawa i zabawna formuła sprawiła, że film cieszy się dużą popularnością na YouTube.

 Pod koniec sierpnia arabski oddział IKEA przedstawił najnowszy katalog ze swoimi produktami oraz prezentujący całe aranżacje domowe i mieszkaniowe. Jego promocję zainaugurowała publikacja spotu na YouTube. Film  przedstawia mężczyznę o imieniu Ali, który jest gościem telewizyjnego talk – show. W programie występuje w roli eksperta, który pokazuje, że wszystkie problemy można rozwiązać za pomocą produktów oferowanych przez firmę. Cały spot utrzymany jest w zabawnym charakterze.

Sieć tym razem udostępniła swój wzornik wyłącznie online, bez papierowej wersji przesyłanej do klienta. Przedstawiciele koncernu tłumaczą to m.in. dbałością o środowisko. Informacje na temat najnowszego folderu można znaleźć na oficjalnej stronie internetowej przedsiębiorstwa, a także na jego kontach społecznościowych np. Facebooku, Instagramie czy Twitterze.

Na razie nie wiadomo, jakie będą wyniki prowadzonej kampanii. Jednak już teraz zabawny klimat nagrania sprawia, że film cieszy się dużą popularnością na YouTube i wyróżnia się spośród konkurencji. 

Autor tekstu: Patrycja Krzeszowska

IKEA reklama spot reklamowy

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisMartyna Wojciechowska wykorzystała kamerę 360 stopni do nagrań. Virtual reality daje niesamowite efekty
Przebudowa Facebooka – kolejne zmiany w serwisie

Podobne wpisy:

  • Materiał graficzny
    Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • eleni-afiontzi-gLU8GZpHtRA-unsplash
    Reklama OOH na rynkach zachodnioeuropejskich

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow