25 sierpnia oddział szwedzkiego giganta w Zjednoczonych Emiratach Arabskich zapoczątkował kampanię promującą nowy katalog. Działania rozpoczęto od publikacji na YouTube spotu o nazwie „The book that will change your life”. Ciekawa i zabawna formuła sprawiła, że film cieszy się dużą popularnością na YouTube.
Pod koniec sierpnia arabski oddział IKEA przedstawił najnowszy katalog ze swoimi produktami oraz prezentujący całe aranżacje domowe i mieszkaniowe. Jego promocję zainaugurowała publikacja spotu na YouTube. Film przedstawia mężczyznę o imieniu Ali, który jest gościem telewizyjnego talk – show. W programie występuje w roli eksperta, który pokazuje, że wszystkie problemy można rozwiązać za pomocą produktów oferowanych przez firmę. Cały spot utrzymany jest w zabawnym charakterze.
Sieć tym razem udostępniła swój wzornik wyłącznie online, bez papierowej wersji przesyłanej do klienta. Przedstawiciele koncernu tłumaczą to m.in. dbałością o środowisko. Informacje na temat najnowszego folderu można znaleźć na oficjalnej stronie internetowej przedsiębiorstwa, a także na jego kontach społecznościowych np. Facebooku, Instagramie czy Twitterze.
Na razie nie wiadomo, jakie będą wyniki prowadzonej kampanii. Jednak już teraz zabawny klimat nagrania sprawia, że film cieszy się dużą popularnością na YouTube i wyróżnia się spośród konkurencji.
Autor tekstu: Patrycja Krzeszowska
Komentarze: brak