site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > „Zakazana” reklama stała się viralem w sieci
13.02.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

„Zakazana” reklama stała się viralem w sieci

kolar-io-xXc7zUKIhRw-unsplash

Reklama artykułów higienicznych dla kobiet po porodzie nie została dopuszczona do emisji podczas tegorocznej gali wręczenia Oscarów. Akademia Filmowa tłumaczy, że spot zbyt dosłownie pokazuje rzeczywistość młodych mam. Nagranie stało się hitem w sieci.

Frida Mom to marka posiadająca w swojej ofercie różnorodne zestawy poporodowe, w skład których wchodzą m.in. specjalna bielizna, podpaski, a także kosmetyki do higieny intymnej. Materiał promocyjny miał zostać wyemitowany podczas gali, ale ostatecznie Akademia Filmowa nie wyraziła zgody na emisję, tłumacząc, że filmik w zbyt dosadny oraz realistyczny sposób ukazuje problemy fizjologiczne kobiet. 

W reklamie została przedstawiona młoda kobieta, która została obudzona w nocy przez swoje nowonarodzone dziecko. Po wstępnym uspokojeniu malca, udaje się do łazienki, aby się odświeżyć oraz zmienić bieliznę. Warto dodać, iż na początku uaktualnionego nagrania została przedstawiona adnotacja o nietypowym zachowaniu przedstawicieli Akademii Filmowej oraz wszystkich tych, którym spot nie przypadł do gustu.

Z kolei marka Frida Mom uważa, że właśnie takie spoty mają ukazać prawdę o trudach macierzyństwa. Materiał mimo, że nie został dopuszczony do emisji na gali, stał się viralem na YouTubie. Nagranie obejrzało ponad 1,5 mln użytkowników, zostało polubione ponad 3 tys razy, a liczba komentarzy wynosi prawie 900. W opublikowanych wpisach internauci wyrażają pełną akceptację i zrozumienie dla przygotowanego klipu. Niektórzy identyfikują się z główną bohaterką reklamy, przypominając sobie czas narodzin własnych dzieci.

Filmik, mimo że nie został przedstawiony na jednej z największych filmowych imprez na świecie, to i tak zdobył większą popularność oraz aprobatę odbiorców, aniżeli gdyby przedstawiciele Akademii Filmowej postanowili jednak reklamę wyemitować. Warto zastanowić się, czy proste, rozrywkowe klipy nie powinny zostać zastąpione materiałami poruszającymi prawdziwe, lecz skryte ludzkie problemy.

Autor tekstu: Patrycja Krzeszowska

Źródło zdjęcia głównego: Kolar.io/Unsplash

Frida Mom Oscary reklama viral

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisDlaczego warto zainwestować w opisy produktów?
Polacy na Walentynki: co dajemy i jak świętujemy?

Podobne wpisy:

  • Materiał graficzny
    Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • eleni-afiontzi-gLU8GZpHtRA-unsplash
    Reklama OOH na rynkach zachodnioeuropejskich

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • Pepco dołącza do Polskiego Paktu Plastikowego

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow