site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Zarządcy Facebooka i Instagrama przygotowali poradnik dla sportowców
31.01.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Zarządcy Facebooka i Instagrama przygotowali poradnik dla sportowców

people-doing-marathon-618612

Administratorzy Facebooka i Instagrama postanowili przygotować specjalny informator, dzięki któremu użytkownicy powiązani ze sportem będą mogli chronić swoje profile przed cyberprzestępstwem oraz dowiedzieć się, w jaki sposób reagować na niepożądane działania. 

Dlaczego poradnik został opublikowany?

Zarządcy wyżej wymienionych mediów społecznościowych postanowili stworzyć materiał, dzięki któremu wszystkie osoby reprezentujące środowisko sportowe, będą mogły czuć się bezpiecznie podczas korzystania z ich serwisów. 

 „Facebook & Instagram Safety Giude – for athletes” to pełna nazwa poradnika. Informator zawiera 26 stron i został podzielony na dwa rozdziały. Pierwszy dotyczy ochrony oraz działań profilaktycznych m.in. dot. zabezpieczania hasła do konta metodą uwierzytelniania dwuskładnikowego i jak postąpić, kiedy nasz profil zostanie zaatakowany przez hakera. W drugiej części są zawarte wskazówki co zrobić, gdy jesteśmy szykanowani, nasza witryna uległa atakowi, a także, w jaki sposób walczyć z internautami, kiedy nie posiadamy konta na danym medium.

źródło: Facebook & Instagram Safety Guide – for athlets
źródło: Facebook & Instagram Safety Guide – for athlets

W przewodniku znajdziemy również porady dotyczące kontroli komentarzy. Dzięki specjalnie wygenerowanej sekcji użytkownicy mogą zdecydować, komu pozwalają na tego typu publikację na swoim koncie, a komu nie. Ponadto, materiał wyjaśnia, w jaki sposób ukryć niechciany wpis w taki sposób, aby osoba, która go opublikowała, nie wiedziała o tym. Instagram pozwala również na filtrowanie emotikon bądź słów, których nie chcemy widzieć na swoim profilu.

Mimo, że informator został skierowany do sportowców, to treści zawarte w materiale są uniwersalne, dzięki czemu każda osoba korzystająca z opisywanych serwisów może skorzystać z ich porad. Warto zaznajomić się z poradnikiem, ponieważ możemy nie tylko lepiej dostosować profil pod nasze preferencje, ale również uchronić konto przed działaniami cyberprzestępczymi.

Materiały są bezpłatne i ogólnodostępne, do pobrania tutaj.

Autor tekstu: Patrycja Krzeszowska

Facebook Instagram poradnik sportowcy

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisMcDonald’s rozpoczyna w Polsce rewolucję ekologiczną
LMC z nową odsłoną kampanii promującej Pracę za Rogiem

Podobne wpisy:

  • john-tuesday-8c6iJMh80BI-unsplash
    Instagram nadal sprzedaje, ale teraz „ramię w ramię” z TikTokiem. Najnowsze wyniki raportu na temat rynku influencerskiego w Polsce
  • alexander-shatov-mr4JG4SYOF8-unsplash
    6 cyfrowych trendów na 2023 rok

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • Pepco dołącza do Polskiego Paktu Plastikowego

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow