site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Zarządzanie mediami społecznościowymi w Polsce - wyniki badań
3.07.2019  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Zarządzanie mediami społecznościowymi w Polsce – wyniki badań

andrew-neel-308138-unsplash

Każdego dnia marketerzy muszą mierzyć się z podejmowaniem decyzji o redystrybucji treści i zarządzaniu mediami społecznościowymi. Codzienna praca z agencjami dostarcza ogrom wiedzy o tym, jakie problemy i wyzwania stają na drodze specjalistów w swojej dziedzinie.

Jak zatem wygląda zarządzanie SM w Polsce? Wyniki ankiety mogą zadziwić

Dla Kontentino liczy się stały feedback, dlatego oprócz bieżącej analizy problemów oraz ich rozwiązywania zdecydowali się na kolejny krok: analizę zarządzania mediami społecznościowymi przez social media managerów w Polsce. Przez niecałe trzy tygodnie promowania jej udało im się zebrać niemal 400 wartościowych odpowiedzi od polskich agencji i marketerów.

Brak strategii, brak analizy i ogrom treści

Okazuje się, że tylko połowa badanych analizuje swoje działania w mediach społecznościowych, prawie tyle samo nie ma udokumentowanej strategii tych działań, a 22% ankietowanych obsługuje ponad 6 profili swoich klientów. Warto przy tym pamiętać, że analiza działań i ich efektów to klucz do rozwoju, nie tylko w social media.

Kolejną wątpliwą kwestią jest przepływ treści w procesie tworzenia, akceptacji i publikacji. Ponad 80% ankietowanych planuje je z wyprzedzeniem, a 24% postuje więcej niż raz dziennie. Przy tym wszystkim 12% respondentów wysyła posty do akceptacji klientów przez… aplikację Messenger.

Swoimi komentarzami do wyników i trendów w social media podzielili się znani, polscy marketerzy:

  • Agata Patoła – social media specialist, Hand Made,
  • Igor Wesołowski – community manager, Click Community,
  • Kinga Odziemek – creative owner, Brainy Bees,
  • Agnieszka Krok – head of creative, Abanana Advertising,
  • Angelika Dąbek – social media specialist, Niebieski Lis,
  • Anna Ledwoń-Blacha – co-founder & creative director, More Bananas,
  • Szymon Lisowski – digital marketing consultant & wiceprezes, Socjomania,
  • Sylwester Budzelewski – managing director, White Anchor,
  • Grzegorz Borowiecki – nadsztygar, Wunderteam,
  • Franciszek Bazyli Georgiew – CEO, Social Tigers,
  • Jagoda Kaczmarek – social media specialist, Insignia,
  • Karolina Kociołek – social media specialist, Social Media Now,
  • Mateusz Czech – head of chatbots, Brand24,
  • Paweł Taranowski – channel manager, VMLY&R,
  • oraz Bohumil Pokstefl, CEO Kontentino.

Zapoznaj się z pełnymi wynikami raportu i komentarzami marketerów! Ściągnij raport tutaj.

media raport social media

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisEdchup. Oryginalny pomysł marki Heinz na 150-lecie
Jak profesjonalnie przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej? LinkedIn wprowadza nowe narzędzia dla poszukujących pracy

Podobne wpisy:

  • john-tuesday-8c6iJMh80BI-unsplash
    Instagram nadal sprzedaje, ale teraz „ramię w ramię” z TikTokiem. Najnowsze wyniki raportu na temat rynku influencerskiego w Polsce
  • pexels-cottonbro-studio-5076516
    Co wpływa na popularność produktów z drugiej ręki? Raport „Trend na recommerce”

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow