site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > „Zawsze bądź sobą”, czyli najnowsza kampania marki NeoNail
23.03.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

„Zawsze bądź sobą”, czyli najnowsza kampania marki NeoNail

photo-of-women-s-hands-1164339

8 marca marka NeoNail rozpoczęła nową akcję promocyjną pt. „Zawsze bądź sobą”. Działania zainicjował spot reklamujący akcję oraz post na Facebooku i Instagramie o tym samym przesłaniu.

W Dzień Kobiet firma zajmująca się produkcją i dystrybucją przyborów kosmetycznych, zainicjowała kampanię mającą na celu zachęcenie kobiet do wyrażania siebie oraz stawianiu czoła negatywnym opiniom innych ludzi. Z tej okazji przedstawiciele marki udostępnili 30 sek. nagranie na YouTube, które pokazuje cztery panie zmagające się ze stereotypami oraz nieprzychylnymi ocenami. Według hejterów bohaterki klipu są za silne, za delikatne, za twarde i za wyraziste. Filmik pokazuje, jak przedstawicielki płci pięknej radzą sobie z uwagami innych ludzi. Pod koniec materiału zostało umieszczone hasło przewodnie kampanii „Zawsze bądź sobą”.

Spotowi towarzyszą wpisy na Facebooku oraz na Instagramie, nawiązujące do akcji. Na pierwszym koncie zdjęcie przedstawiające ostatnią dziewczynę występującą w nagraniu, zostało wykorzystane w poście promującym akcję oraz jako fotografia w tle na profilu marki. Na drugim serwisie możemy zobaczyć krótką zajawkę tego samego materiału, który występuje na Facebooku. Kampania została bardzo dobrze przyjęta przez sympatyków firmy. Na YouTube klip został obejrzany ponad 4 tys. razy, z kolei na Instagramie materiał został wyświetlony ponad 19 tys. razy. Wpisy na wszystkich kanałach są pozytywne, sympatycy firmy chwalą zarówno pomysł, jak i realizację materiału.

http://bit.ly/_Zawsze_badz_soba

Opublikowany przez NeoNail Niedziela, 8 marca 2020
https://www.instagram.com/p/B9oEZ0ZJvWO/

Akcję obejmują reklamy w kinach, w prasie, a także na kanałach digital oraz w social mediach. Klipy można również obejrzeć w telewizji oraz na VOD. Przedsiębiorstwo jest też obecne na wydarzeniach mających na celu wspieranie kobiet. Pomysłodawcą akcji jest agencja reklamowa GPD Agency, a za realizację jest odpowiedzialny dom produkcyjny GPD Film. 

Warto, aby inne przedsiębiorstwa wzięły przykład z firmy NeoNail, która w trafny sposób wykorzystała Międzynarodowy Dzień Kobiet do promowania większej odwagi w realizacji celów oraz asertywności wśród pań. 

Autor tekstu: Patrycja Krzeszowska
Źródło zdjęcia głównego: @thiszun/Pexels

kampania NeoNail

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisKoronawirus, czyli jak prowadzić komunikację w czasach pandemii
Purella Superfoods dołącza do akcji pomocowej dla szpitali i Polskiej Służby Zdrowia

Podobne wpisy:

  • pexels-wendy-wei-3973973
    Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • 23SS_SP_Select_Palomo_7
    PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow