site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > Zbliża się IX Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach
14.11.2019  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

Zbliża się IX Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach

zdj.2

28-29 listopada w Rzeszowie samorządowcy oraz marketingowcy z całej Polski spotkają się po raz dziewiąty, aby rozmawiać o najnowszych trendach w promocji miast i regionów z wykorzystaniem mediów społecznościowych oraz znaczeniu marketingu miejsc w sieci. Temat przewodni Kongresu brzmi „Miejsce w mediach społecznościowych”.

Z roku na rok wzrasta znaczenie mediów społecznościowych w działaniach promocyjnych i strategiach wizerunkowych samorządów. Jednym z najlepszych przykładów jest marka Małopolska. Według danych zgromadzonych w dokumencie „Marketing miejsc w mediach społecznościowych” przez wykładowców AGH w Krakowie, w 2016 roku liczba fanów profilu marki na Facebooku wynosiła 120 301, zaś na Instagramie 8 760 obserwujących (stan na 30.08.2016). W 2019 roku odnotowała znaczący wzrost polubień profili w mediach społecznościowych, o ponad 82 tys. na portalu Facebook oraz o blisko 12 tys. na profilu Instagram.

Dynamika komunikacji, zmieniające się trendy oraz zainteresowania odbiorców wpływają także na sposób doboru narzędzi wykorzystywanych do promocji regionu czy miasta. Nieodłącznym elementem takich działań stały się media społecznościowe, w których wielu żyje obecnie niemal równolegle. Jak wynika z analiz Roberta Romanowskiego i Andrzeja Szymkowiaka z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, w latach 2014-2018, liczba użytkowników, którzy szukali w mediach społecznościowych informacji o działaniach prowadzonych przez powiaty wzrosła o 54 proc.

źródło: materiały prasowe

Umiejętne łączenie świata online i offline w promocji regionu jest nową rzeczywistością, z którą mierzą się obecnie specjaliści ds. komunikacji.

– Jako organizatorzy Kongresu stawiamy sobie za cel dyskusję o tematach, które odzwierciedlają aktualne trendy w komunikacji marketingowej. Spoiwem dla współczesnych działań promocyjnych są bez wątpienia media społecznościowe. Dostrzegają to samorządy, co skutkuje większą liczbą działań prowadzonych w sieci – mówi prof. ucz. dr hab. Dariusz Tworzydło, Prezes Zarządu Exacto Sp. z o.o. – Podczas prelekcji, a także warsztatów praktycznych będziemy omawiać najciekawsze case studies z zakresu marketingu miejsc oraz skuteczne sposoby na osiągnięcie sukcesu podczas wdrażania kampanii promocyjnych miast i regonów – dodaje.

Prelegenci tegorocznej edycji Kongresu Innowacyjnego Marketingu w samorządach będą przekonywać na podstawie własnych doświadczeń o tym, że do osiągnięcia rezultatów nie wystarczy ciekawy content. Dopiero jego połączenie z odpowiednią formą przekazu może się przełożyć na pożądane efekty. Podpowiedzą również jak planować wartościową i spójną komunikację, która pozwoli dotrzeć z informacjami zarówno do mieszkańców, turystów jak i potencjalnych inwestorów.

Kongres Innowacyjnego Marketingu powstał z myślą o samorządowcach, którzy na co dzień zajmują się promocją marki miejsca i szeroko rozumianym marketingiem terytorialnym. Rokrocznie gromadzi blisko 150 prezydentów miast, sekretarzy, dyrektorów wydziałów promocji jednostek samorządu terytorialnego oraz agencji marketingowych.

Na stronie IX Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach można zapisać się na wydarzenie.

Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach jest wydarzeniem cyklicznym, organizowanym od 2011 r., podczas którego rozmawia się o innowacyjnych rozwiązaniach i narzędziach marketingowych dla regionów. Wydarzenie skierowane jest do przedstawicieli samorządów, pracowników agencji, firm oraz instytucji okołobiznesowych zajmujących się wdrażaniem innowacyjnych rozwiązań promocyjnych. Ubiegłoroczna edycja Konferencji zgromadziła blisko 150 osób. Więcej informacji na stronie.

Organizatorem Kongresu jest Exacto Sp. z o.o. Partnerami strategicznymi są Województwo Podkarpackie, Urząd Miasta Rzeszowa oraz Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka.

komunikacja marketingowa kongres marketing miejsc samorządy

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisTylko co czwarta mikro, mała i średnia firma wie, czym jest społeczna odpowiedzialność biznesu
Facebook zadba o prawa kobiet

Podobne wpisy:

  • pexels-tara-winstead-8386434
    Komunikacja z klientami coraz bardziej zautomatyzowana. Voiceboty obsługują część procesów rekrutacyjnych
  • alexander-mils-lCPhGxs7pww-unsplash
    Raport SAR: Wynagrodzenia w branży komunikacji marketingowej 2022/23

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow