site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > #zdalnidopomocy z ING najpopularniejsi na YouTube
11.07.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

#zdalnidopomocy z ING najpopularniejsi na YouTube

s-1200-x

Spot ING Banku Śląskiego #zdalnidopomocy był najpopularniejszą reklamą na YouTube, według zestawienia YouTube Ads Leaderboard za kwiecień. Film, w którym bank razem z młodymi zdalnymi zachęcał do wspierania tych, którzy gorzej odnajdują się w internetowej rzeczywistości, został wyświetlony ponad 6 mln razy i wywołał duże zaangażowanie!

W akcji #zdalnidopomocy ING zachęcał do wspierania mniej zdalnych. Podpowiadał jak nauczyć ich bankować online, zrobić zakupy w internecie czy zainstalować aplikację. Dzięki zaangażowaniu internetowych (reZi, Naruciak, Poszukiwacz, Aleksandra Żuraw, Katarzyna Gandor, Sylwia Lipka, Adrianna Skon), ci mniej zdalni mogą teraz radzić sobie lepiej w świecie online.

Akcja ING #zdalnidopomocy odbiła się szerokim echem wśród internautów, co zostało zauważone przez YouTube Ads Leaderboard*. Na YouTube spot obejrzało ponad 6 mln osób, przy 4065 łapkach w górę, co daje 96,1% pozytywnych reakcji.

Kanał ING Banku Śląskiego na YouTube jest największym ze wszystkich kanałów bankowych w Polsce. Subskrybuje go ponad 200 000 użytkowników. Według danych NapoleonCat, ING jest również najbardziej angażującym bankiem na YouTube – w kwietniu i maju, w czasie akcji #zdalnidopomocy, ilość interakcji na You Tube wyniosła ponad 20 600.

ING Bank Śląski jest obecny we wszystkich popularnych mediach społecznościowych:

  • Facebook – ponad 250 tys. obserwujących,
  • YouTube – ponad 200 tys. subskrybujących,
  • Twitter – ponad 20 tys. obserwujących,
  • LinkedIn – ponad 21 tys. obserwujących,
  • Instagram – ponad 11 tys. obserwujących.

Aktywność banku w mediach społecznościowych jest doceniona przez internautów i ekspertów. ING Bank Śląski już po raz czwarty został uznany za najlepszy bank w mediach społecznościowych w tegorocznej edycji rankingu Złoty Bankier.

*Zestawienia YouTube Ads Leaderboard opierają się na danych dotyczących zaangażowania użytkowników takich, jak: liczba odsłon w Polsce i procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego. Dotyczą wyłącznie filmów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

Więcej informacji tutaj.

ING kampania koronawirus

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisMBridge wspiera działania Fundacji Kobiety E-biznesu
Po pandemii czeka nas cyfrowa ewolucja, nie rewolucja

Podobne wpisy:

  • pexels-wendy-wei-3973973
    Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • 23SS_SP_Select_Palomo_7
    PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow