site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > #zdalnidopomocy z ING
7.04.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

#zdalnidopomocy z ING

s-1200-x

ING Bank Śląski rusza z akcją #zdalnidopomocy. Bank inspiruje i zachęca do pomocy innym w ogarnięciu spraw w internecie, bez wychodzenia z domu.

– Sytuacja, w której się znaleźliśmy jest dla wszystkich nowa. W krótkim czasie bardzo wpłynęła na zmiany naszych potrzeb i aktywności. Dlatego tak ważne są teraz pozytywne bodźce, wsparcie i rzetelna informacja. Pomagamy naszym klientom w załatwianiu spraw bez wychodzenia z domu ale też zachęcamy ich aby wspierali w tym swoich bliskich. Warto dbać o siebie nawzajem – wykorzystajmy to, że jesteśmy #zdalnidopomocy – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

ING Bank Śląski jest obecny z akcją #zdalnidopomocy w radiu. Bank zachęca do wspierania tych, którzy gorzej odnajdują się w internetowej rzeczywistości. Podpowiada jak możemy im pomóc w zdalnym załatwieniu spraw finansowych czy zainstalowaniu aplikacji.

ING przypomina jak wiele spraw można załatwić z bankiem online, bez wychodzenia z domu oraz daje przydatne wskazówki, jak to robić bezpiecznie w obecnym czasie.

Bank przygotował również prosty przewodnik po bankowaniu w aplikacji Moje ING mobile na telefon. To swego rodzaju podręcznik dla początkujących, który krok po kroku pokazuje jak zainstalować aplikację i skorzystać z jej podstawowych funkcji. Materiał dostępny jest w pdf, na stronie banku.

Więcej na informacji można znaleźć tutaj.

Szczegóły kampanii:

  • Tytuł: #zdalnidopomocy
  • Start: 1.04.2020 r.
  • Narzędzia: radio (RMF, ZET, Eska) i www
  • Agencje: Brain i GONG
  • Media: Mullen Lowe Media Hub

Źródło zdjęcia głównego: materiały prasowe ING

#zostańwdomu ING koronawirus

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisWirtualna i rozszerzona rzeczywistość to przyszłość PR-u. Big Data pozwoli tworzyć lepsze kampanie
Polska branża PR sama wyznacza dla siebie standardy i normy etyczne

Podobne wpisy:

  • zajawka_df_badanie_1
    Ocena pracodawców w oczach pracowników coraz częściej zależy od działań CSR
  • ecommerce-g07155ba81_1280
    Pandemia o 10 lat przyspieszyła rozwój e-handlu. W 2047 roku 75 proc. zakupów będzie dokonywanych online

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow