site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Zeroemisyjne reklamy w Wirtualnej Polsce
17.04.2023  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Zeroemisyjne reklamy w Wirtualnej Polsce

zero_emisyjne

Kampanie reklamowe na powierzchniach Wirtualnej Polski pozwalają reklamodawcom na obniżenie ich śladu węglowego, czyli emisji gazów cieplarnianych. WP jako pierwszy wydawca internetowy w Polsce zasila serwerownie wyłącznie energią odnawialną, z gwarancjami pochodzenia. Dodatkowo spółka jest właścicielem dwóch farm fotowoltaicznych, których produkcja w niemal 80% pokrywa zużycie energii wykorzystywanej przez serwerownie.

Zieloną transformację Wirtualna Polska prowadzi od początku 2021 roku. Uruchomiła projekt „WP Naturalnie”, którego istotną częścią są inwestycje we własne, odnawialne źródła energii. WP jest właścicielem farm fotowoltaicznych o łącznej mocy prawie 5 megawatów. Odpowiada to za niemal 80% faktycznego zużycia energii we własnych serwerowniach. Jednocześnie całość energii kupowanej przez spółkę ma gwarancje pochodzenia ze źródeł odnawialnych. Dzięki temu może emitować zeroemisyjne reklamy.

– Serwery całej Grupy WP zasilane są wyłącznie zieloną energią, a dodatkowo sami taką energię produkujemy. To nie tylko wyróżnia nas na rynku mediów, ale jednocześnie pozwala zaproponować naszym partnerom unikatowe możliwości. Wiemy jak ważne jest dla nich prowadzenie biznesu w sposób zrównoważony, pozwalający chronić klimat. Kampanie w Wirtualnej Polsce otwierają w tym zakresie zupełnie nowe możliwości – mówi Przemysław Mańkowski, VP Sales Wirtualnej Polski Media S.A.

Klienci i partnerzy biznesowi Biura Reklamy Wirtualnej Polski otrzymają dostęp do specjalnego kalkulatora, który będzie wyliczał oszczędności emisji CO2 na podstawie planowanej przez nich kampanii. Wynik zaoszczędzonego śladu węglowego będą też mogli otrzymać w podsumowaniu kampanii. 

Zeroemisyjne reklamy w Wirtualnej Polsce wpisują się w wyzwania związane ze zrównoważonym rozwojem, które stoją przed całą branżą reklamową. Dotyczy to również reklam cyfrowych. WP nie ma wpływu na wszystkie etapy tego procesu, który zużywa energię elektryczną od momentu planowania kampanii aż do przetwarzania danych. Jednak emisje gazów cieplarnianych w zakresie, na który ma wpływ, zredukowała do zera.

Wirtualna Polska Holding S.A. w 2022 roku przyjęła pierwszą Strategię Zrównoważonego Rozwoju. W dokumencie opisane zostały trzy główne obszary działań – środowisko, społeczeństwo i ład korporacyjny, w których spółka przez najbliższe lata realizować będzie wyznaczone zadania. Wśród priorytetów jest przejście w całości na zieloną energię oraz edukacja klimatyczna. Do najważniejszych zrealizowanych ekologicznych projektów, poza przechodzeniem na zieloną energię, należy dodać działania na rzecz bioróżnorodności. W ubiegłym roku spółka wzięła pod ochronę 1,5 hektara lasu w miejscowości Bochotnica na Lubelszczyźnie, a rok wcześniej posadziła 1 hektar lasu w Olędach koło Siedlec.

ekologia reklama Wirtualna Polska

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisKolejna edycja semKRK w wersji BIG!
Realizacja kampanii w miastach do 200 tysięcy mieszkańców. Jak to robić?

Podobne wpisy:

  • designclass--c_LxZzVUnY-unsplash
    Postpandemiczne zwyczaje Polaków. Jak wpływają na branżę reklamową?  
  • metaverse-7218249_1280
    Nowy model monetyzacji Reelsów? Meta rozpoczyna testy na Facebooku i Instagramie

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • CRASH Mondays – znamy temat czerwcowej edycji!
  • Nowość na Instagramie: od teraz GIF-y także w komentarzach
  • Marketer+, czyli czasopismo dla każdego marketera

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow