site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Złoty Bankier dla ING za najlepsze social media
6.07.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Złoty Bankier dla ING za najlepsze social media

s-1200-x

ING Bank Śląski został uznany za najlepszy bank w mediach społecznościowych w tegorocznej edycji rankingu Złoty Bankier. 

ING Bank Śląski doceniono za sprawną obsługę klientów. Jak podaje redakcja: Firmowe kanały w mediach społecznościowych mają ułatwić klientom kontakt z bankiem. Właśnie dlatego ING Bank Śląski wygrał w kategorii social media. Na profilu banku na Facebooku moderatorzy nie tylko odpowiedzieli na 96 proc. pytań klientów, lecz także zrobili to w najkrótszym czasie ze wszystkich analizowanych banków.

– Media społecznościowe to dla nas istotny kanał komunikacji i rozmowy z klientami. To miejsce, gdzie poruszamy ważne społecznie tematy, angażujemy i budujemy relacje. Dzięki temu ING już od lat jest w czołówce banków najchętniej obserwowanych na YouTubie, Facebooku, Instagramie i Twitterze. Ta nagroda jest dla nas szczególnie ważna, bo z jednej strony to wyraz wsparcia od naszej społeczności – fanów i klientów, z drugiej strony to ocena kapituły, ekspertów którzy docenili nasze działania. To ogromnie cieszy i motywuje do dalszej pracy. Dziękuję za wszystkie oddane na nas głosy, a całemu zespołowi za ogromne zaangażowanie, dzięki któremu możemy po raz czwarty świętować, że ING został uznany za najlepszy bank w mediach społecznościowych – powiedziała Anna Witecka, zarządzająca obszarem social mediów w ING Banku Śląskim.

W głosowaniu internautów wybierano bank, który najlepiej komunikuje się w mediach społecznościowych. Do wskazań internautów dołączyły głosy ekspertów branżowych. ING Bank Śląski został wyróżniony w tej kategorii już czwarty raz.

ING Bank Śląski jest obecny we wszystkich popularnych mediach społecznościowych:

  • Facebook – ponad 250 tys. obserwujących,
  • YouTube – ponad 200 tys. subskrybujących,
  • Twitter – ponad 20 tys. obserwujących,
  • LinkedIn – ponad 21 tys. obserwujących,
  • Instagram – ponad 11 tys. obserwujących.

Ranking Złoty Bankier to największy w kraju projekt badawczy poziomu obsługi bankowej, jakości produktów, komunikacji reklamowej i w social media oraz społecznego zaangażowania banków. Organizatorami rankingu są Bankier.pl i Puls Biznesu, a partnerami merytorycznymi – Kantar Polska i Obserwatorium.biz.

ING nagroda social media

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisSprzedaż bezpośrednia z rekordami… w online!
Nowe narzędzie analityczne YouTube dla twórców contentu

Podobne wpisy:

  • alexander-shatov-mr4JG4SYOF8-unsplash
    6 cyfrowych trendów na 2023 rok
  • kayla-velasquez-6Xjl5-Xq4g4-unsplash
    Bez zmiany nawyków użytkowników social mediów walka z dezinformacją będzie niemożliwa

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow