site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Zmiany w programie partnerskim YouTube, czyli jak łatwiej zarabiać na kanałach
6.07.2023  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Zmiany w programie partnerskim YouTube, czyli jak łatwiej zarabiać na kanałach

pexels-cottonbro-studio-5081402

YouTube łagodzi podstawowe wymagania dla przystąpienia do swojego programu partnerskiego (YPP). Nowe zmiany mają na celu ułatwienie monetyzacji kanału również dla mniej popularnych kont. 

Podstawowe zasady programu partnerskiego i rejestracja

Program partnerski YouTube daje twórcom dostęp do większej liczby zasobów i funkcji zarabiania w serwisie oraz do zespołów pomocy. Umożliwia też dzielenie się przychodami z reklam wyświetlanych w treściach twórców (źródło). Aby korzystać z tych przywilejów, należy m.in. przestrzegać zasad zarabiania na kanale, mieszkać w kraju lub w regionie, w którym jest on dostępny i mieć aktywne konto AdSense połączone ze swoim kanałem. 

Rejestracja w programie partnerskim jest bardzo intuicyjna. Należy użyć aplikacji YouTube Studio, a po zaakceptowaniu warunków jej użytkowania następuje weryfikacja zgłoszenia i jeśli będzie ona pozytywna, można zacząć zarabiać na swoim kanale YT.

Nowe wymagania

Platforma wprowadziła zmiany w wymogach dla użytkowników, którzy chcą się zakwalifikować do programu, znacznie ułatwiając tym samym przystąpienie do niego. Kanał powinien mieć minimum 500 subskrybentów (wcześniej było to 1000), 3000 odtworzonych godzin w ciągu minionego roku (zamiast 4000) oraz 3 publikacje publiczne zamieszczone w ciągu 90 dni. Jeżeli jednak te progi nie zostaną osiągnięte,  pozostaje nadzieja w Shortach. W tym przypadku potrzebne są 3 miliony odsłon w ciągu 90 dni, a nie 10 milionów jak do tej pory. 

Obecnie powyższe zmiany zostaną wprowadzone w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Kanadzie, Tajwanie i Korei Południowej. Inne kraje będą musiały jeszcze chwilę poczekać. 

Korzyści dla użytkowników

Obniżenie limitów jest korzystne dla mniejszych lub nowych użytkowników, którzy chcą zarabiać na tworzeniu treści. Dotyczy to przede wszystkim miłośników Shortów, ponieważ wymogi wyświetleń tego typu wideo znacznie poszły w dół. Dzięki nowej zmianie wprowadzonej przez YouTube znacznie łatwiej będzie zmonetyzować pomysł na tworzenie treści.

Autor tekstu: Monika Samek
Źródło zdjęcia głównego: cottonbro studio/Pexels

nowość YouTube

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisNowa funkcja w notatkach na Instagramie
Meta Verified dostępne w Polsce!

Podobne wpisy:

  • pexels-greenwish-13883890
    Nowe narzędzie na YouTube. Platforma wprowadza wyszukiwanie piosenek poprzez nucenie
  • dole777-EQSPI11rf68-unsplash
    Facebook i Instagram bez reklam: tak, ale dzięki płatnej subskrypcji. Nowa propozycja Mety

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

Najnowsze

  • Dyrektywa Omnibus a programy lojalnościowe. Jednak nie tak łatwo
  • CSR w branży reklamowej. Jakie działania powinny podejmować firmy?
  • Nowe narzędzie na YouTube. Platforma wprowadza wyszukiwanie piosenek poprzez nucenie

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter webinar współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow