site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Zmiany w zakładce "Zdjęcia" - Facebook testuje nowe możliwości prezentacji postów
17.10.2019  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Zmiany w zakładce „Zdjęcia” – Facebook testuje nowe możliwości prezentacji postów

OSXKSF0

Już niedługo układ zdjęć na Facebooku może wyglądać zupełnie inaczej niż dotychczas. Portal testuje nowe opcje udostępniania grafik.

Gigant rynkowy nieustannie się rozwija i uaktualnia aplikacje. W 2016 r. dodał kolorowe tła do postów z tekstami, w 2017 r. przetestował teksty i tła pod kątem komentarzy, a w zeszłym roku platforma dodała funkcje trójwymiarowych zdjęć. To nie koniec zmian. Serwis testuje obecnie nowe rozwiązania dotyczące udostępnianych grafik. Wszystko po to, aby były jeszcze bardziej unikatowe i wzbudzały zaangażowanie odbiorców.

Liczy się obraz

Zasada ta dominuje w social media nie od dziś. Badania potwierdzają, że 90% informacji, które trafiają do naszego mózgu to obrazy. Grafika jest przetwarzana przez umysł 60 000 razy szybciej niż tekst. Dlatego też, kontent wizualny jest 40 razy częściej udostępniany, niż innego rodzaju treści. Powstaje coraz więcej serwisów, które komunikują się jedynie w ten sposób. Taki przekaz jest łatwy do zapamiętania i szybciej dociera do odbiorców. Udostępnienie zdjęcia na Facebooku jest proste. Serwis daje także wiele możliwości obróbki zdjęć tj. zmianę rozdzielczości grafiki, dodanie napisów, naklejek czy nakładek. Ostrość i kolor obrazu można wzbogacić poprzez filtry. Eksperci Zuckerberga nieustannie analizują działania odbiorców i dopasowują aplikację do ich oczekiwań.

Nowy layout

Aktualnie serwis prowadzi testy nowego wyglądu posta z wieloma zdjęciami. Opcja ta pozwoli korzystającym z portalu, wybrać różne style prezentowania swoich zdjęć i grafik.

Facebook is testing layouts for photo posts pic.twitter.com/2W4LVVbbHy

— Jane Manchun Wong (@wongmjane) October 9, 2019

Jak przedstawiają powyższe obrazy, opublikowane przez eksperta Jane Manchun Wong, po wprowadzeniu nowej funkcji, użytkownicy będą mogli wybierać różne style prezentacji swoich zdjęć. Narzędzie daje do wyboru cztery sposoby ich wyświetlania w pojedynczych postach. Dodatkowo obrazy będą bardziej dynamiczne i nasycone kolorami.

Prostota – słowo klucz funkcjonowania Facebooka

Nowości testowane dla aplikacji, jak i wszystkie jej narzędzia, są proste w użyciu. Nowe widoki postów pozwoliłyby odbiorcom wyróżnić się w kanale Aktualności, a tym samym dotrzeć do większego grona odbiorców i skutecznie zakodować przekaz w ich pamięci. Obraz jest łatwiej zauważalny i jako pierwszy z obiektów na stronie przyciąga nasz wzrok.

Testowane rozwiązanie skierowane jest do odbiorców indywidualnych, jak i firm. Dzięki nowym opcjom użytkownik będzie mógł udostępnić swoje prywatne zdjęcia w nowej odsłonie. Marki zaś zyskają nowe narzędzie do prezentacji i skutecznej promocji swoich produktów.

Autor tekstu: Patrycja Jaksim
Źródło zdjęcia głównego: freepik.com, designed by Freepik

Facebook nowość

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisRaport: Imprezy firmowe w Polsce. Firmy wydają nawet 100 tys. zł!
Niestandardowe urodziny naszego portalu – Branżowy Speed Dating już 28 października w Krakowie!

Podobne wpisy:

  • alexander-shatov-mr4JG4SYOF8-unsplash
    6 cyfrowych trendów na 2023 rok
  • solen-feyissa-3aLMXGvH4GA-unsplash
    TikTok będzie oznaczał treści pochodzące od mediów powiązanych z rządami państw

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • Pepco dołącza do Polskiego Paktu Plastikowego

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow