site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Znaleźć miłość na Facebooku? Teraz to łatwiejsze niż myślisz
16.05.2019  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Znaleźć miłość na Facebooku? Teraz to łatwiejsze niż myślisz

alex-haney-1358658-unsplash

Mark Zuckerberg postanowił wprowadzić rewolucję na Facebooku. Powstanie nowa funkcja, która ma służyć nawiązywaniu nowych znajomości. Aplikacja jest podobna do Tindera, lecz nie każdy będzie mógł z niej korzystać.

Polityka tego najpopularniejszego portalu od lat ma za zadanie zbliżać do siebie ludzi, a najnowsza modyfikacja właśnie temu ma służyć. Facebook Dating będzie łączyć ze sobą tylko tych internautów, którzy mają podobne zainteresowania, biorą udział w tych samych wydarzeniach i przede wszystkim chcą korzystać z tej aplikacji. Funkcja nie będzie dostępna dla tych, którzy mają status zamężna/żonaty albo „w związku”. Takie ograniczenie ma zagwarantować długie, poważne relacje oraz szacunek do drugiej osoby.

źródło: www.o2.pl

Jak ma to działać w praktyce? Na swój profil dodajemy 9 zdjęć oraz podstawowe informacje na swój temat: wiek, płeć, rodzaj wyznania, miejsce pracy, orientacja seksualna, ilość posiadanych dzieci oraz wykształcenie. Kiedy zechcemy skorzystać z tej opcji wystarczy, że przejrzymy profile internautów, które zostały do nas dopasowane przez algorytm. Po wybraniu odpowiedniej osoby pojawi się komunikat „Czy chcesz spotkać się z (tu imię użytkownika) w tym tygodniu?”. Można będzie odpowiedzieć „tak” albo „nie”. Nasza pozytywna reakcja ukaże się drugiej osobie, tylko wtedy, kiedy on/ona zechce nas poznać.

źródło: www.radiozet.pl

Przed rozpoczęciem rozmowy konieczne będzie dodanie swojego zdjęcia. Konwersację należy rozpocząć od innego słowa niż „cześć”. To ma zapobiec napływowi nic niewnoszących komunikatów, natomiast do naszej dyspozycji pozostaną gotowe pytania wygenerowane przez portal, ponieważ na razie nie będzie możliwości rozpoczęcia dialogu od własnej wiadomości. Rozmowa odbędzie się na osobnym, specjalnie przygotowanym do tego celu komunikatorze, na którym nie można wysyłać żadnych linków ani zdjęć. Ważne jest również, że nasza aktywność na Facebook Dating nie zostanie upubliczniona dla naszych znajomych lub obcych osób niekorzystających z nowego dodatku.

źródło: www.radiozet.pl

Pierwsze testy są przeprowadzane w Kolumbii, niewykluczone jednak, że w najbliższym czasie nowa funkcja zostanie wprowadzona w pozostałych krajach, również w Polsce. O powadze nowego pomysłu na portalu stanowi fakt, że od czasu ogłoszenia facebookowej nowości, Tinder zanotował ok. 22% spadek wartości akcji swojej spółki.

 

Autor tekstu: Patrycja Krzeszowska

Facebook nowość

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpiseTradeShow – wrześniowe targi dla e-commerce
Dziadek do orzechów znalazł NGO, dla którego będzie pracować za darmo!

Podobne wpisy:

  • alexander-shatov-mr4JG4SYOF8-unsplash
    6 cyfrowych trendów na 2023 rok
  • solen-feyissa-3aLMXGvH4GA-unsplash
    TikTok będzie oznaczał treści pochodzące od mediów powiązanych z rządami państw

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow