site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > Znamy agendę #15 DIMAQ VOICE!
21.02.2020  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

Znamy agendę #15 DIMAQ VOICE!

dv15zdjMP

Znamy już harmonogram wystąpień podczas #15 DIMAQ VOICE 24 lutego w Warszawie! Zapraszamy na drugie w tym roku spotkanie i piętnaste z kolei. Branżowi eksperci podzielą się swoją wiedzą z obszaru digital marketignu.

Kiedy? 24.02.2020
Gdzie? Dom Braci Jabłkowskich, III piętro, Bracka 25, Warszawa

Agenda:

17:15 Rejestracja

17:30 Rozpoczęcie

17:35- 18:00
Prelegent: Cezary Różański, Analityk, GoldenSubmarine
Temat: Czy w świetle danych projektowanie mobile first to konieczność?
Cezary Różański, Analityk, GoldenSubmarine
Postara się odpowiedzieć na pytanie czy „mobile first” jest jedynie kolejnym branżowym zaklęciem czy obowiązkowym dzisiaj podejściem do projektowania. Jakie przeszkody stoją na drodze projektowania „mobile first” i jakie korzyści możemy dzięki niemu odnieść.

18:10- 18:35
Prelegent: Maciej Szeffer, Specjalista DIMAQ Professional
Temat:  Współczynnik Wzrostu Konwersji – klucz do mierzenia skuteczności kampanii w multiscreeningu.
W czasach sprzętu „Smart” ścieżka konwersji użytkownika przebiega przez wiele platform, urządzeń i przeglądarek. Cookies przestały być efektywnym narzędziem do śledzenia podróży klienta. Jak w takiej rozproszonej rzeczywistości skutecznie mierzyć efektywność swoich kampanii? Czy Conversion Lift to następca modelowania atrybucji?

18:45- 19:10
Prelegent: Filip Iwański, Chief Executive Officer, IMAGINE POLAND
Temat: Czy design da się skalować?
Design jest złożonym obszarem, który gromadzi wiedzę wielu specjalistów z różnych dziedzin, zespoły projektowe stają się coraz bardziej globalne, a zmiany coraz szybsze. Jak w obecnych czasach zachować spójność projektową, przy coraz szybszych zmianach produktów i usług. Jak projektować szybciej, wydajniej, a przy tym więcej czasu.

agenda digital dimaq marketing

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisFacebook wprowadza opcję weryfikacji pracy moderatora grupy
Grayling z działaniami PR dla Park of Poland i Suntago Wodny Świat

Podobne wpisy:

  • Specjalistki_Informacja Prasowa
    Pracujesz w marketingu? Dołącz do bazy specjalistek!
  • miesiac kobiet
    Marketingowy Miesiąc Kobiet, czyli ciekawa marcowa inicjatywa

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • Pepco dołącza do Polskiego Paktu Plastikowego

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow