Znamy już harmonogram wystąpień podczas #15 DIMAQ VOICE 24 lutego w Warszawie! Zapraszamy na drugie w tym roku spotkanie i piętnaste z kolei. Branżowi eksperci podzielą się swoją wiedzą z obszaru digital marketignu.
Kiedy? 24.02.2020
Gdzie? Dom Braci Jabłkowskich, III piętro, Bracka 25, Warszawa
Agenda:
17:15 Rejestracja
17:30 Rozpoczęcie
17:35- 18:00
Prelegent: Cezary Różański, Analityk, GoldenSubmarine
Temat: Czy w świetle danych projektowanie mobile first to konieczność?
Cezary Różański, Analityk, GoldenSubmarine
Postara się odpowiedzieć na pytanie czy „mobile first” jest jedynie kolejnym branżowym zaklęciem czy obowiązkowym dzisiaj podejściem do projektowania. Jakie przeszkody stoją na drodze projektowania „mobile first” i jakie korzyści możemy dzięki niemu odnieść.
18:10- 18:35
Prelegent: Maciej Szeffer, Specjalista DIMAQ Professional
Temat: Współczynnik Wzrostu Konwersji – klucz do mierzenia skuteczności kampanii w multiscreeningu.
W czasach sprzętu „Smart” ścieżka konwersji użytkownika przebiega przez wiele platform, urządzeń i przeglądarek. Cookies przestały być efektywnym narzędziem do śledzenia podróży klienta. Jak w takiej rozproszonej rzeczywistości skutecznie mierzyć efektywność swoich kampanii? Czy Conversion Lift to następca modelowania atrybucji?
18:45- 19:10
Prelegent: Filip Iwański, Chief Executive Officer, IMAGINE POLAND
Temat: Czy design da się skalować?
Design jest złożonym obszarem, który gromadzi wiedzę wielu specjalistów z różnych dziedzin, zespoły projektowe stają się coraz bardziej globalne, a zmiany coraz szybsze. Jak w obecnych czasach zachować spójność projektową, przy coraz szybszych zmianach produktów i usług. Jak projektować szybciej, wydajniej, a przy tym więcej czasu.
Komentarze: brak