site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > Znamy datę oraz nazwiska pierwszych prelegentów konferencji #digitalfest 2019!
22.10.2019  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

Znamy datę oraz nazwiska pierwszych prelegentów konferencji #digitalfest 2019!

okladka

Już 13 listopada, w krakowskim Multikinie, blisko 30 prelegentów podzieli się swoją wiedzą podczas konferencji #digitalfest. Poruszą oni tematy z obszaru analityki internetowej, marketingu, sprzedaży, a także wykorzystania nowych technologii w biznesie. 

źródło: materiały prasowe

Ciekawe case studies, praktyczne wskazówki oraz najnowsze trendy w digitalu przedstawią podczas wydarzenia m.in.:

  • Jan Zając (Sotrender),
  • Mateusz Czech (Brand24),
  • Janina Bąk (JaninaDaily.com),
  • Paweł Gniadkowski (Obido),
  • Andrzej Ogonowski (SMSAPI),
  • Mateusz Muryjas (Analityczny),
  • Katarzyna Leszczyńska-Bohdan (DO OK),
  • Grzegorz Miłkowski (Content House),
  • Szymon Słowik (Takaoto),
  • Karol Dziedzic (karoldziedzic.pl),
  • Sergey Butko (CallPage),
  • Przemysław Simon Stanisz (NorthStar Consulting), 
  • Jacek Bartczak (Casbeg).

Wydarzenie jest bezpłatne, jednak obowiązuje wcześniejsza rejestracja.
Więcej informacji na temat tegorocznej edycji oraz możliwość rejestracji znajdują się na stronie eventu oraz w wydarzeniu na Facebook’u.

źródło: materiały prasowe

Partnerem wydarzenia jest Miasto Kraków oraz Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego. 

analityka biznes digitalfest konferencja Kraków marketing sprzedaż

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisPolskie studio połączyło film z grą w wirtualnej rzeczywistości. Można decydować o scenariuszu i poruszać się w filmowej przestrzeni
Cyfrowe czy drukowane: jakie gazety preferują czytelnicy?

Podobne wpisy:

  • markus-winkler-IrRbSND5EUc-unsplash
    Piwik PRO rzuca wyzwanie Google i udostępnia swoją bezpieczną platformę analityczną za darmo
  • maxime-qYbCAZCwkxI-unsplash
    Marketing w obliczu Covid-19

Komentarze: 1 komentarz

  1. TeamBrand24 23.10.2019 Odpowiedz

    #TeamBrand24 pozdrawia serdecznie! :) Zapraszamy: https://bit.ly/31EjvBZ

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Piwik PRO rzuca wyzwanie Google i udostępnia swoją bezpieczną platformę analityczną za darmo
  • Jak mierzyć PR?
  • LinkedIn chce połączyć freelancerów ze zleceniodawcami

Newsletter

Medialna Perspektywa

CIEKAWOSTKI

Tagi

agencja akcja społeczna badanie biznes CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja Kongres PR konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn logo marketing media monitoring mediów narzędzia nowość online podsumowanie Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok Twitter współpraca wydarzenie święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow
Serwis wykorzystuje pliki cookies i politykę prywatności. Korzystając ze strony akceptujesz jej regulamin. Dowiedz się więcej...