site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > Znamy ekspertów nadchodzącej edycji Xperts.PM
25.03.2019  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

Znamy ekspertów nadchodzącej edycji Xperts.PM

cover

Jak zdobyć pieniądze i rozwinąć start-up, to temat najbliższej edycji Xperts.PM. Ekspertami spotkania będą przedstawiciele środowiska inwestorów, funduszy, firm crowdfundingowych, a także twórcy i managerowie start-upów oraz doradcy biznesowi. Wydarzenie odbędzie się w środę 27 marca, jak zwykle o 18:00, w TAURON Arena Kraków. 

Temat najbliżej konferencji to „Jak zdobyć pieniądze i rozwinąć start-up?”. Oto sylwetki ekspertów.

  • Rafał Roszak – Dyrektor Inwestycyjny YouNick Mint, od lat związany z projektowaniem nowoczesnych produktów i usług. Pracował m.in. przy projektach sieci Wyższych Szkół Bankowych, Beyond.pl czy e24cloud – pierwszej polskiej chmury obliczeniowej. Wieloletni praktyk metod NPD (service design, design thinking, SIT).
  • Mateusz Tułecki – CEO, pomysłodawca i organizator kultowej konferencji Internet Beta, Partner w Beesfund, Co-founder w Sellizer. Socjolog zafascynowany nowymi technologiami i ich wpływem na wszystkie dziedziny. Za swoją działalność otrzymał tytuł Człowieka Roku Polskiego Internetu oraz statuetkę Lwa Podkarpacia.
  • Marcin Zaborowski – CEO Sellizer, zakochany w Internecie i nowych technologiach. Odpowiadał za tworzenie i budowę ponad 10 biznesów. Pracował dla ponad 200 marek, m.in. HTC, NB, 4F. W 2017 odpuścił wszystkie biznesy i 100% zawodowego czasu poświęca Sellizerowi – narzędziu do automatyzacji i analityki sprzedaży.

  • Sergey Butko – Co-Founder, dyrektor marketingu CallPage. Najmłodszy uczestnik europejskiej listy Forbes 30 Under 30. Doświadczenie i wiedzę zdobywał realizując projekty marketingowe w firmie konsultingowej oraz tworząc strony internetowe.
  • Adam Weber – CEO Pomelody i Awake Creative Agency. Doświadczenie i wykształcenie muzyczne okazały się bezcenne w biznesie. Pomelody jest startupem edtechowym, który w 2018 roku został nagrodzony prestiżowym grantem dla najbardziej innowacyjnych firm z UE, ma na swoim koncie zakończone sukcesem kampanie crowdfundingowe na Kickstarterze i wspieram.to, a pierwsze finansowanie na etapie pomysłu udało się pozyskać w kilka dni. W Awake pracuje ze start-up’ami, jak i korporacjami takimi jak Brainly, X-kom, PackHelp.
  • Piotr Proniewski – Adwokat, wspólnik w Kancelarii Adwokackiej Proniewski Przybyłka. Specjalista z zakresu prawa spółek i prawa gospodarczego. Założyciel i doradca prawny Aktywatora Innowacji – akceleratora przemysłowego z misją wspierania przedsiębiorców i wynalazców, w szczególności rozwijających projekty przyjazne środowisku i mające wpływ na poprawę jakości życia człowieka.

Masz pomysł, ale nie wiesz jak zacząć? Masz start-up, szukasz kontaktów lub finansowania? To wydarzenie jest dla Ciebie! Zapisy na konferencję przyjmowane są na stronie.

Jak zdobyć pieniądze i rozwinąć start-up?

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny!

Xperts.PM to cykliczne konferencje, podczas których eksperci z wieloletnim doświadczeniem dzielą się z uczestnikami praktyczną wiedzą. Stała agenda wydarzeń i dynamiczna formuła gwarantuje skupienie na temacie i efektywne zdobycie wiedzy.

 

biznes konferencja start-up

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisPierwszy CRASH Mondays na Pomorzu o Employer Brandingu
Monitoring mediów dla samorządów cz. 1

Podobne wpisy:

  • s-o-c-i-a-l-c-u-t-eXmrW9I1Fnw-unsplash
    Jak rozwijać biznes online? Kluczowe trendy w e-commerce w 2023 roku
  • headway-5QgIuuBxKwM-unsplash
    Negocjacje w biznesie – w jaki sposób PR może w tym pomóc?

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow