site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > PRosta komunikacja > Znamy program konferencji online „PR 2021. Challenge accepted!”
7.08.2020  |  Dodane przez Redakcja w PRosta komunikacja

Znamy program konferencji online „PR 2021. Challenge accepted!”

Znamy juz program_1200 x 627

Związek Firm Public Relations publikuje program konferencji „PR 2021. Challenge accepted!”. Wydarzenie będzie składać się z dwóch pięciogodzinnych bloków (27 i 28 sierpnia), w czasie których m.in.: eksperci z agencji ZFPR, Międzynarodowej Organizacji Konsultantów Komunikacji (ICCO), mediów i organizacji pozarządowych przedstawią najskuteczniejsze strategie komunikowania i zarządzania reputacją w okresie wychodzenia z pandemii koronawirusa.

W opublikowanej agendzie znalazły się tematy dotyczące nowego spojrzenia na współczesną komunikację i przemian, jakie musi przejść branża PR, by skutecznie odpowiedzieć na zachodzące zmiany. Wydarzenie jest kierowane zwłaszcza do szefów komunikacji, decydentów zatwierdzających strategie i budżety w organizacjach oraz pracowników public relations. Kompletny program został opublikowany na stronie.

Konferencję rozpocznie wystąpienie Francisa Inghama, Chief Executive ICCO, który opowie o wyzwaniach czekających specjalistów PR w perspektywie globalnej. Następnie eksperci z firmy Kantar – Katarzyna Lewińska i Michał Rogowski przedstawią najważniejsze pytania, na które organizacje powinny sobie szczerze i uczciwie odpowiedzieć, by planować dalszy rozwój i aktywność biznesową.

W programie wydarzenia znalazły się także tematy szczególnie istotne z perspektywy społecznej, które zostaną poruszone przez przedstawicieli organizacji pozarządowych. Wawrzyniec Smoczyński (Fundacja Nowej Wspólnoty) przedstawi obraz wspólnoty obywatelskiej w Polsce po lockdownie i wyborach. Jan Jakub Wygnański (Fundacja Stocznia) oceni, czy firmy i korporacje zdały egzamin z epidemii i jaki rachunek wystawią im konsumenci. Z kolei Jowita Michalska (Digital University) omówi metatrendy technologiczne, które będą dominować w społeczeństwie i biznesie w nowej dekadzie.

Pierwszy dzień konferencji poprowadzi Wojciech Szeląg, dziennikarz ekonomiczny, wydawca i prezenter Polsat News, a drugi Cezary Szymanek – zastępca redaktora naczelnego dziennika „Rzeczpospolita” i redaktor naczelny portalu rp.pl.

Konferencja online „PR 2021. Challenge accepted!” odbędzie się 27 i 28 sierpnia 2020 w godz. 9:00-14:00. Udział jest bezpłatny, jednak wymagana jest wcześniejsza rejestracja przez platformę.

Główny Partner Konferencji: PKN ORLEN.
Partnerzy: Rzeczpospolita, Media i Marketing Polska, VIDEOactions agencja filmowa.

komunikacja konferencja online Public Relations wydarzenie

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisGoogle walczy z mitami i teoriami spiskowymi na temat COVID-19
Historie z dźwiękiem: podcast „Tu Muranów”

Podobne wpisy:

  • julian-hochgesang-pgTUIohxAs8-unsplash
    Szara strefa treści w reklamie online - wyniki badania
  • online-shopping-ge1044ca31_1280
    4 najcięższe grzechy UX

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow