site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Znamy skład Jury Konkursu Złote Spinacze 2020
28.08.2020  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Znamy skład Jury Konkursu Złote Spinacze 2020

Znamy Jury Konkursu Złote Spinacze 2020

Przewodniczącą Jury XVIII edycji Złotych Spinaczy została Małgorzata Mejer z Procter&Gamble. Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są: Anna Papka (Shell Polska), Magdalena Brzezińska (Grupa Żywiec), Mariusz Pleban (OneMulti) oraz Anna Cywińska (Fundacja Nutricia).

Wśród jurorów tegorocznej edycji Złotych Spinaczy znalazło się niemal 90 osób – są to nie tylko praktycy i eksperci branży PR, ale także przedstawiciele organizacji biznesowych i pozarządowych, mediów oraz środowiska akademickiego.

– Konkurs Złote Spinacze to coroczne święto branży PR, miejsce, w którym mamy okazję zobaczyć to, co w niej najciekawsze. To także okazja, by poznać nowe, pojawiające się w niej trendy, usłyszeć opinie wybitnych ekspertów repezentujących agencje, klientów, organizacje pozarządowe, świat akademicki, media – mówi Małgorzata Mejer, Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej w P&G, Przewodnicząca Jury.

Jurorzy zostali przydzieleni do czterech grup, w których będą oceniać projekty zgłoszone w określonych kategoriach. W przypadku znacznych dysproporcji w liczbie zgłoszeń, kategorie przydzielone do grup jurorskich mogą ulec zmianie.

Przewodniczącą pierwszej grupy jest Anna Papka, Doradca ds. relacji zewnętrznych na Polskę oraz Rzecznik Prasowy Shell Polska. Grupa oceni projekty z kategorii PR korporacyjny, Business-to-Business PR, PR finansowy i relacje inwestorskie, Media Relations, Technologia, IT, telekomunikacja, Finanse, Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze, Przemysł i infrastruktura, Efektywność.

W skład grupy weszli:

  • Ewa Bałdyga / Wiceprezes Zarządu / Martis Consulting
  • Magdalena Biedrzycka-Doliwa / Corporate Communication Senior Manager / Deloitte
  • Adam Burak / Członek Zarządu ds. Komunikacji i Marketingu / PKN ORLEN
  • Magdalena Dziak-Woyda / Associate Director / FleishmanHillard
  • Ilona Gajewska / PR & Communication Executive Manager / Grupa Selena
  • Marcin Gruszka / Product PR Manager / Allegro
  • Luiza Jurgiel-Żyła / Prezeska, Polskie Stowarzyszenie Public Relations / PR Manager, Cresa Polska
  • Bartłomiej Kędzierski / Managing Partner / Made in PR
  • Marek Kosycarz / Wykładowca / Szkoła Biznesu Politechniki Warszawskiej
  • Julia Kozak / Partner / C.Point
  • Kamil Kozłowski / Partner Zarządzający / d*fusion communication
  • Anna Krajewska / Członek Zarządu / NBS Communications
  • Grzegorz Marczak / Redaktor Naczelny / Antyweb
  • Eliza Misiecka / Dyrektor / Genesis PR
  • Monika Nowakowska / Dyrektor Departamentu Public Relations / Obszar Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu Santander Bank Polska
  • Michał Olbrychowski / Head of Cohn&Wolfe
  • Anna Olszewska / Rzecznik oraz Dyrektor Departamentu Komunikacji KIR
  • Tomasz Podolak / Założyciel Linkleaders
  • Dorota Sapija / Dyrektor Zarządzający / Omega Communication
  • Justyna Szafraniec / Head of Communication / Grupa Generali Polska
  • Grzegorz Szczepański / CEO / Hill+Knowlton Strategies
  • Wojciech Szeląg / Dziennikarz i Wydawca / Polsat News
  • Cezary Szymanek / Zastępca Redaktora Naczelnego „Rzeczpospolitej”, Redaktor Naczelny rp.pl

Pracami drugiej grupy jurorskiej zarządzać będzie Magdalena Brzezińska, Corporate Affairs Director w Grupie Żywiec. Grupa zajmie się projektami z kategorii Advocacy i Public Affairs, Issue management i komunikacja kryzysowa, Komunikacja wewnętrzna, Employer branding, Social media, Medycyna i zdrowie, Sektor spożywczy, Motoryzacja i transport.

W tej grupie znaleźli się:

  • Agnieszka Bacińska / CEO / Walk PR
  • Klara Banaszewska / Dyrektor Generalna / Grayling Poland
  • Maria Buszman / Wykładowca na Uniwersytecie Ekonomicznym / Prezes Zarządu, Buszman. Komunikacja Doradztwo Badania Strategie
  • Sebastian Bykowski / Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Generalny / PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
  • Agnieszka Durlik / Dyrektor Generalny Sądu Arbitrażowego przy KIG
  • Agnieszka Durska / Szefowa Komunikacji Online / PIU
  • Adam Jarosz / Managing Partner, General Manager / BE Communications
  • Aneta Jóźwicka / Corporate Relations Director Europe Partner Markets and Poland Public Policy / Diageo
  • Anna Knowska / Dyrektor Zarządzający / Komunikacja Plus
  • Ewa Król-Sawicka / Managing Partner / Human Signs
  • Iwona Kubicz / Prezes Zarządu / Procontent Communication
  • Arkadiusz Mierzwa / Dyrektor ds. komunikacji / Jeronimo Martins Polska
  • Przemysław Mitraszewski / Managing Partner / Lighthouse
  • Marta Pokutycka-Mądrala / Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej oraz Rzecznik Prasowy / Nationale–Nederlanden
  • Elżbieta Radzka-Ferenc / Partner Zarządzający, Wiceprezes / Marketing & Communications Consultants
  • Małgorzata Rybak-Dowżyk / Corporate Communication Department Director / T–mobile Polska
  • Sebastian Stępak / CEO / MSL
  • Katarzyna Terej / Partner Zarządzający / TBT i Wspólnicy
  • Dariusz Tworzydło / Pełnomocnik Dziekana na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego
  • Mariusz Wawer / Head of Governmental Relations 3M Poland & East Europe Region
  • Alicja Wysocka-Świtała / Partner Zarządzający / Clue PR

Trzeciej grupie przewodniczyć będzie Mariusz Pleban, CEO agencji OneMulti. Grupa oceni zgłoszenia w kategoriach: PR produktu, Launch produktu, usługi lub firmy, Covid-19 PR response, Content marketing – branded content, Custom publishing, PR miejsca, miasta lub regionu, Sport, turystyka i rekreacja, Uroda, higiena i wellness, Kreatywność.

W skład grupy weszli:

  • Dorota Ciszek / Ekspert Sektorowy, Brand Communications / On Board Think Kong
  • Joanna Drabent / CEO / Prowly
  • Justyna Gościńska-Bociong / Dyrektor ds. Komunikacji i Marki Korporacyjnej / Medicover
  • Monika Jasłowska / Doradca ds. Transformacji / Polpharma Group
  • Małgorzata Kołodrub / Senior Communications & PR Manager, CEE / Medtronic Poland
  • Vadim Makarenko / Wydawca / BIQdata.pl
  • Małgorzata Mejer / Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej / Procter & Gamble w Europie Centralnej
  • Paweł Modzelewski / Head of Strategy / 24/7 Communication
  • Robert Moreń / Niezależny ekspert
  • Michał Nowosielski / Założyciel / BIGTHINKSKI
  • Przemysław Pająk / CEO oraz właściciel / Grupa Spider’s Web
  • Marcin Sienkowski / Head of Marketing / OLX
  • Justyna Skrzypek / Country Marketing Director Poland & Baltics / Grupa Essilor
  • Sebastian Tołwiński / Regionalny Dyrektor ds. Public Relations / UPFIELD
  • Łukasz Wilczyński / Prezes Zarządu / Planet Partners
  • Anna Wiśniewska / Marketing and Communications Director / Skanska
  • Tomasz Wygnański / Redaktor Naczelny / Media i Marketing Polska
  • Jan Zając / Prezes Zarządu / Sotrender
  • Katarzyna Życińska-Jarosz / Prezes Zarządu / 38 Content Communication

Przewodniczącą grupy czwartej jest została Anna Cywińska, Prezes Fundacji Nutricia. Grupa zajmie się oceną projektów z kategorii PR pro bono, Kampania społeczna, Event komercyjny, Event społeczny, Sustainability i CSR Communications, NGO i sektor publiczny, Kultura i media, Moda i styl życia, Research&Insight.

W grupie znaleźli się:

  • Małgorzata Bogusz / Managing Partner, Public Affairs Director / Vision Group
  • Anna Borys-Karwacka / Corporate Relations Director / McDonald’s Polska
  • Katarzyna Broniarek / Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej / IKEA Retail
  • Anna Drewniak / Consulting Director / Havas PR
  • Agnieszka Dziedzic / Managing Partner / Weber Shandwick
  • Blanka Fijolek / CEE PR & Community Manager / Amazon Polska
  • Zbigniew Gajewski / Partner / THINKTANK Ośrodek dialogu i analiz
  • Katarzyna Gospodarek / Corporate Communications Director / BMW Group Polska
  • Ewa Hope / dr, wykładowca, Pełnomocnik ds. Public Relations / Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej
  • Monika Kaczmarek-Śliwińska / dr hab. Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego
  • Agnieszka Kępińska-Sadowska / Dyrektor ds. Komunikacji i Relacji Zewnętrznych Europa Centralna, Polska, Bałtyki,  World Travel Retail / Mondelez International
  • Paweł Łukasiak / Prezes / Akademia Rozwoju Filantropii
  • Anna Nawrocka-Tełewiak / Założycielka / Fundacja YOUNGS ARTS, Creative Cube
  • Mirella Panek-Owsiańska / Członkini Zarządu / Fundacja Szkoła Liderów
  • Ewa Podolska / Redaktor, Wydawca / TOK FM
  • Łukasz Przybysz / Medioznawca, politolog, wykładowca / Uniwersytet Warszawski
  • Paweł Sanowski / Prezes Zarządu / Instytut Monitorowania Mediów
  • Marta Szafrańska / Director Corporate Communications, Publicity & Corporate Citizenship Central and Eastern Europe / The Walt Disney Company
  • Iwona Świątczak-Wasilewska / Pracownik naukowy, wykładowca / Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny
  • Hanna Waśko / CEO, właściciel / Big Picture

Ponadto wszyscy jurorzy będą oceniać projekty nadesłane w kategorii jubileuszowej, uruchomionej z okazji 20. rocznicy założenia Związku Firm Public Relations. Jej celem jest przypomnienie projektów, które miały szczególny wpływ na polską branżę PR i wyłonienie spośród nich Kampanii PR XX-lecia.

W konkursie mogą wziąć udział wszystkie podmioty realizujące kampanie public relations oraz inne projekty związane z budowaniem wzajemnie korzystnych relacji i skutecznym komunikowaniem.

Do 3 września trwa II termin zgłoszeń. Ostateczny termin przyjmowania projektów minie 7 września. Nominowanych poznamy 8 października, a zwycięzców podczas uroczystej gali 4 grudnia. Więcej informacji o konkursie znajduje się na stronie.

Partner merytoryczny konkursu: Deloitte.

Partnerzy: rp.pl, Rzeczpospolita, BRIEF, Wirtualne Media, Newseria, PRoto, Instytut Monitorowania Mediów (IMM), Pro4Media, VIDEOactions – agencja filmowa, THINKTANK, Sotrender, Conrego, Piloci Studio, Digital Beast, Michał Gmitruk Production, SPORTBIZ – Forum Sportu i Biznesu.

jury Złote Spinacze

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisMarka MINI ruszyła z kampanią nowego modelu MINI Countryman
Wspólna kampania ONZ i IAA z okazji Światowego Dnia Pomocy Humanitarnej

Podobne wpisy:

  • nick-morrison-FHnnjk1Yj7Y-unsplash
    COVID-19 przestaje być motywem przewodnim w kampanii PR. Branża staje się bardziej kreatywna
  • Gdansk,,Poland,-,February,21,,2015:,Rusty,Steel,Building,Of
    Kampania Narodowego Instytutu Dziedzictwa „Stocznia Gdańska warta UNESCO” ze Złotym Spinaczem

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow