site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > medialne rozmaitości > Znamy wyniki IX Edycji Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2019
11.12.2019  |  Dodane przez Redakcja w medialne rozmaitości

Znamy wyniki IX Edycji Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2019

Długosz_Natalia

Natalia Długosz, Marketing and Communications Manager Eastern Europe Resideo, otrzymała nagrodę Dyrektor Marketingu Roku 2019 – Master of International Marketing. Jest to jedna z najbardziej prestiżowych nagród w branży marketingowej.

Kapituła IX edycji konkursu – w skład której weszli: prezesi spółek, członkowie zarządu, dyrektorzy marketingu, eksperci branżowi i zwycięzcy poprzednich edycji konkursu – nagrodziła wybitnych marketerów. Główną ideą konkursu Dyrektor Marketingu Roku jest wyłonienie wyróżniających się polskich zespołów marketingowych oraz szefów marketingu, osiągających ponadprzeciętne wyniki zarówno w Polsce, jak również na rynkach międzynarodowych. 

Nagrody wręczono podczas uroczystej gali 28 listopada 2019 roku na zakończenie dwudniowego Kongresu Executive Summit. Statuetki i dyplomy wręczono w 16 kategoriach branżowych, 11 specjalnych, 2 zespołowych oraz przyznano nagrodę główną GRAND PRIX.

– Nagroda w kategorii marketing międzynarodowy dowodzi, że także w branży technicznej mogą powstać kampanie, które wyróżniają się skutecznością, nieszablonowym myśleniem oraz profesjonalizmem. Nagrodę tę zawdzięczamy spójnym i skutecznym kampaniom marketingowym implementowanym jednocześnie na wielu europejskich rynkach. Dziękuję wszystkim za zaufanie i dobrą współpracę. Jestem dumna, z faktu, że prawdziwie globalne strategie marketingowe mogą powstawać również w Polsce – mówi Natalia Długosz, Marketing and Communications Manager Eastern Europe Resideo.

Resideo to firma o globalnym zasięgu, o wartości 4,8 mld USD, łącznie zatrudniająca około 14,5 tys. pracowników. Jest światowym dostawcą rozwiązań w zakresie komfortu i bezpieczeństwa, głównie w środowiskach mieszkalnych, dystrybutorem urządzeń niskonapięciowych i zabezpieczających.

Natalia Długosz od ponad 10 lat odpowiada za strategię i komunikację w koncernach międzynarodowych, wprowadzając produkty na rynek, prowadząc kampanie edukacyjne zwiększające sprzedaż, rozpoznawalność marek, a także zdobywające międzynarodowe nagrody. Obecnie, od października 2018, odpowiada za marketing globalnej marki Resideo na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Poprzednio, od lutego 2013, pełniła funkcję managera ds. marketingu i komunikacji dla krajów Europy Środkowo-Wschodniej w koncernie Honeywell. Wcześniej, od listopada 2009, odpowiadała za działania marketingowe na rynku polskim dla marki Devi w firmie Danfoss. Współpracowała również z wydawnictwem Agora w charakterze redaktora. Swoją karierę zawodową rozpoczynała od badań rynku i firmy SMG/KRC Millward Brown.

konkurs marketing

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisMarki stawiają na marketing sprawy, a kampanie angażujące społecznie przyciągają klientów
Instagram udostępnił przewodnik dla nastolatków i rodziców

Podobne wpisy:

  • Specjalistki_Informacja Prasowa
    Pracujesz w marketingu? Dołącz do bazy specjalistek!
  • miesiac kobiet
    Marketingowy Miesiąc Kobiet, czyli ciekawa marcowa inicjatywa

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • Pepco dołącza do Polskiego Paktu Plastikowego

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow