site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Znane marki pomagają zwalczyć koronawirusa
18.03.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Znane marki pomagają zwalczyć koronawirusa

michael-longmire-lhltMGdohc8-unsplash

Epidemia koronawirusa szerzy spustoszenie w Polsce i na świecie, liczba zarażonych osób stale rośnie, dlatego też popularne firmy zarówno krajowe, jak i zagraniczne postanowiły wesprzeć organizacje zdrowotne w walce z chorobą. Jedni przekazują pieniądze, drudzy sprzęt sanitarny i wskazówki, jak w domowym zaciszu dbać o swoje zdrowie.

Pomoc w Polsce

Zarząd firmy Agata Meble, która specjalizuje się w produkcji i dystrybucji wyposażenia wnętrz ogłosił, że przeznaczy milion zł na zakup sprzętu medycznego oraz środków sanitarnych zabezpieczających personel medyczny. Datek zostanie wykorzystany przez te szpitale, które zasugeruje ministerstwo zdrowia.

Agata S.A. zdecydowała o przekazaniu 1 000 000 zł służbie zdrowia na zakup sprzętu medycznego i środków zabezpieczenia…

Opublikowany przez Salony Agata Sobota, 14 marca 2020

Z kolei marka 4F postanowiła działać na wielu obszarach. Od zeszłej soboty (14.03.2020) 20% dochodu ze sprzedaży internetowej zostanie przekazane dla szpitala zakaźnego MSWiA w Warszawie. Ponadto, władze firmy wyposażyli placówkę w 300 par googli, dzięki którym pracownicy kliniki będą mogli bezpiecznie pomagać zarażonym. To jednak nie wszystko, prezes przedsiębiorstwa odzieżowego i akcesoriów sportowych Igor Klaja poinformował, iż na stronie internetowej marki, zostaną opublikowane nagrania ze wskazówkami, jak możemy w domowym zaciszu zadbać o swoją kondycję fizyczną.

https://www.facebook.com/4Fpolska/videos/559939811290636/

Swoje wsparcie w walce z koronawirusem postanowił również zakomunikować prezes PKN Orlen Daniel Obajtek, który oznajmił, że fundacja należąca do firmy przekaże 6 mln złotych na walkę z chorobą. Ponadto, ogłosił również, że rozpoczęto produkcję płynu dezynfekującego o właściwościach wirusobójczych. Pierwsze partie produktu zostały wysłane do Agencji Rezerw Materiałowych. Pomoc zadeklarowali również Lotos i Totalizator Sportowy Lotto. Fundacja koncernu naftowego ofiarowała 5 mln zł, a firma zajmująca się sprzedażą gier liczbowych przeznaczyła 4 mln. Datki od obu instytucji mają zostać wykorzystane na zakup specjalistycznego sprzętu medycznego.

Fundacja @PKN_ORLEN przeznaczy 6 mln zł na walkę z #koronawirus.em

— Daniel Obajtek (@DanielObajtek) March 13, 2020

Fundacja Lotto im. Haliny Konopackiej przeznaczy dodatkowo 4 mln PLN na zakup sprzętu niezbędnego do walki z #koronawirus #COVIDー19 #LOTTO @totalizator_sp

— Olgierd Cieslik (@CieslikOlgierd) March 13, 2020
Pomoc na świecie 

Inicjatywę niesienia pomocy dla placówek medycznych wykazują nie tylko polskie marki, ale również zagraniczne. Firma Hytera specjalizująca się w produkcji systemu łączności radiowej zaopatrzyła personel medyczny w 290 bezprzewodowe radiotelefony, które poprawią komunikację osób zatrudnionych w szpitalach (źródło informacji).

Z kolei zespół Google’a pracuje nad wynalezieniem małego urządzenia pozwalającego na rejestrowanie temperatury człowieka. Sprzęt ma zostać umieszczony na ciele danej osoby i ma za zadanie monitorować stan jego zdrowia. Według dyrektora generalnego wynalazek może być niezwykle przydatny wśród osób starszych, bo to właśnie oni są najbardziej podatni na zarażenie. Dodatkowo, przedstawiciele spółki Al DeepMind należąca do amerykańskiego przedsiębiorstwa z branży informatycznej przygotowali prognozę struktury niektórych białek powiązanych z koronawirusem. Mimo że to udogodnienie nie zostało jeszcze przetestowane, to pracownicy Google’a mają nadzieję, że opracowane rokowania będą przydatne w walce z epidemią (źródło informacji).

Serwis BBC poinformował, że pierwszy lek, który został stworzony przy udziale sztucznej inteligencji, został przeznaczony do badań klinicznych. Naukowcy, którzy są zaangażowani w produkcję z wykorzystaniem tego typu technologii, uważają, że za 10 lat wszystkie lekarstwa wchodzące na rynek farmaceutyczny będą się wywodziły wyłącznie z tego rodzaju systemów. Jednym z jego zastosowań będzie opracowanie szczepionek przeciw koronawirusowi. Dyrektor generalny Exscientii prof. Andrew Hopkins zaznaczył również, że wynalazek może weryfikować dostępne już leki, a także zwalczyć obecne, jak i przyszłe epidemie (źródło informacji).

Wszystkie działania zarówno krajowych, jak i zagranicznych firm mogą znacząco wpłynąć na leczenie i ochronę osób bezpośrednio mających kontakt z wirusem. Miejmy nadzieję, że dzięki takim czynnościom choroba zostanie jak najszybciej wyeliminowana.

Autor tekstu: Patrycja Krzeszowska
Źródło zdjęcia głównego: Michael Longmire/Unsplash

koronawirus marka wsparcie

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisNowa kampania wizerunkowa Clinique iD z Emilią Clarke
Jak prowadzić profil na LinkedIn? 4 zasady, dzięki którym stworzysz reprezentatywne konto

Podobne wpisy:

  • Best Brands 2023
    Wystartowało badanie 2. edycji Best Brands Poland, które wyłoni najsilniejsze marki w Polsce
  • pexels-alena-koval-886521
    Ekologia w strategii i komunikacji marek. Biznes stawia na eko przekazy

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • Pepco dołącza do Polskiego Paktu Plastikowego

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow