site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > PRosta komunikacja > "Zostań królową PR" Kingi Fromlewicz
13.12.2018  |  Dodane przez Katarzyna Krupicka w PRosta komunikacja

„Zostań królową PR” Kingi Fromlewicz

20181124_132454

Jedną z nowości branżowych, dotyczących tematyki Public Relations jest książka, która swoją okładką wyróżnia się na tle pozostałych. Mowa tu o “Zostań królową PR” Kingi Fromlewicz, poradniku dla przedsiębiorczych kobiet, które pragną zacząć przygodę z PR własnej marki.

Mocno różowa okładka przyciąga wzrok na półce w księgarni, zarówno tej stacjonarnej, jak i internetowej. Niby nie chcemy sugerować się kolorem, ale coś podpowiada, że jest to literatura skierowana do kobiet. Tytuł również wskazuje formę żeńską – “królowa PR”. Zwraca uwagę, co też sprawia, że ciekawość dotycząca zawartej w niej treści wygrywa.

Autorką “Zostań królową PR” jest Kinga Fromlewicz, PR-owiec i rzecznik prasowy od ponad 10 lat w zawodzie, z doświadczeniem dziennikarskim. Od 20 lat pracuje ze słowem, w związku z czym postanowiła zadebiutować na rynku literatury i przelać fragment swojej wiedzy na papier, dzieląc się nią z paniami, które boją się rozwinąć skrzydła w swojej firmie.

Fromlewicz swoją książkę kieruje głównie do kobiet, które zaczynają lub już prowadzą swój mały lub micro biznes, jednoosobową działalność lub inną niewielką formę przedsiębiorstwa z równie małym budżetem. Za cel obrała sobie ukazanie, że każda z czytelniczek może zostać własnym specjalistą ds. PR i wziąć wszelkie sprawy w swoje ręce. I faktycznie tak robi, ponieważ stworzyła swego rodzaju poradnik, z miejscem na notatki dla czytelniczek, gdzie można na bieżąco odnosić wiedzę autorki do swojego biznesu.

Rzeczywiście jesteśmy w stanie znaleźć tu bezpłatne lub niskokosztowe rozwiązania na rozpoczęcie działań Public Relations w małej firmie. Dzięki zawartym w książce poradom osoba, która nigdy wcześniej nie zajmowała się PR-em i sądziła, że jest on przeznaczony wyłącznie dla dużych firm, z łatwością może przekonać się, że jest w błędzie. Ponadto na początek już niewielkim zaangażowaniem może poprawić wizerunek własnej marki, o ile weźmie sobie do serca wszystkie wytyczne od Kingi Fromlewicz.

Czego możemy się dowiedzieć? Przede wszystkim tego, na jakiej na bazie budować swoją markę, w jaki sposób określać swój cel i tworzyć przekazy w komunikacji oraz jak układać plan działań. Autorka ma rację, gdyż wiele osób zapomina o właściwym zweryfikowaniu swojej działalności i przygotowaniu kolejnych zadań, jakie należy wykonać, a także określeniu prawidłowej grupy swoich odbiorców. Często zapominają też, jaki jest w tym wszystkim cel. Ponadto z poradnika dowiadujemy się, że kontekst naszych komunikatów jest bardzo istotny, a budowanie relacji ze społecznością oraz mediami online i offline to najważniejsze rzeczy, na które warto poświęcić każdą wolną chwilę. Znajdziemy tu również sugestie, czym się kierować wybierając ciekawe tematy na artykuły, jak mówić w sieci o sobie i swojej marce, a także uzyskamy wzory, jak pisać maile do dziennikarzy lub w jaki sposób stworzyć bazę mediów.

Podsumowując, książka “Zostań królową PR” jest idealna dla początkujących kobiet-przedsiębiorców, które chcą zapanować nad swoim wizerunkiem i budowaniem relacji z otoczeniem. Na początek znajdą tu wiele inspirujących treści lub przykładów, które przygotują je do samodzielnych działań i wskażą ważne elementy, o których nie wolno im zapominać. Jednak osoby, które wiedzę w niej zawartą już posiadają, mogą potraktować ją jako pewne przypomnienie i zebrane razem wskazówki, lub sięgnąć po inne pozycje wydawnictwa One Press, które poruszają bardziej szczegółowo tematy branżowe.

Kinga Fromlewicz, “Zostań królową PR”, Wydawnictwo Onepress, Gliwice 2018.

literatura branżowa OnePress Public Relations

Dodano przez Katarzyna Krupicka

Poprzedni wpisNajlepsze kampanie świąteczne 2018
Jak tworzyć content wykorzystując dane z monitoringu mediów?

Podobne wpisy:

  • hello-i-m-nik-lY9_CDZoupk-unsplash
    Zarządzanie w kryzysie napędza popyt na usługi ekspertów PR
  • headway-5QgIuuBxKwM-unsplash
    Negocjacje w biznesie – w jaki sposób PR może w tym pomóc?

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • DV Campaign Automator usprawni proces trafikowania kampanii w Google Campaign Manager 360
  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow