site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > meandry marketingu > Zrób krok milowy w rozwoju e-commerce. Odwiedź eTradeShow!
20.08.2020  |  Dodane przez Redakcja w meandry marketingu

Zrób krok milowy w rozwoju e-commerce. Odwiedź eTradeShow!

etrade_800x400

Przypominamy, że III edycja targów i konferencji e-commerce eTradeShow odbędzie się już 10 września 2020 na PGE Narodowym w Warszawie. To nie tylko pierwsza okazja do spotkania się z partnerami biznesowymi po lockdownie, ale także szereg profesjonalnych wykładów stworzonych po to, by rozwinąć sektor e-handlu.

Dla przedstawicieli branży e-commerce rejestracja jest bezpłatna! Wystarczy kliknąć tutaj.

eTradeShow nie jest eventem jak każdy inny. Łączy bogatą strefę wystawienniczą, gdzie liderzy e-commerce zaprezentują ofertę i najnowsze branżowe rozwiązania, z bogatym panelem konferencyjnym, skupiającym najważniejszych ekspertów w dziedzinie handlu internetowego.

Prelekcje wygłoszą między innymi:

  • Jakub Biel – PR & Communication Manager znany z niestandardowego podejścia do marketingu, co udowodnił m.in. pierwszą polską kampanią na Pornhubie czy wysłaniem iPhone’a do stratosfery. Aktualnie odpowiada za komunikację grupy x-kom,
  • Sebastian Szmigielski –  Client Partner CEE, w Facebooku od 2011 roku. Powie o tym, jak oceniać wartość kampanii na Facebooku i rodzinie aplikacji,
  • Tomasz Dmuchowski – doświadczony praktyk biznesu. Zdradzi, jak startupy mogą zniwelować spadek dochodów,
  • Jarosław Grygiel – Country Manager w Credstep Poland skupi się na płynności finansowej w e-biznesie, czyli faktoringu dla rozwoju sprzedaży w kanale online,
  • Robert Sosnowski – CVO w ReachaBlogger przedstawi zmiany na rynku influencerskim w Polsce, które wywołane zostały przez covid-19,
  • Piotr Urbaniak – z Traffic Trends. Specjalizuje się w tworzeniu, wdrażaniu i analizowaniu strategii reklamowych zwiększających sprzedaż w e-handlu.
Co można zyskać?
  • wiedzę na temat najnowszych trendów i analizę konkurencyjnych rynków,
  • konsultacje z ekspertami w e-commerce,
  • nowe kontakty biznesowe,
  • najnowszą wiedzę z zakresu e-commerce,
  • porównanie doświadczeń z osobami z branży,
  • sposoby na optymalizację biznesu,
  • tajniki nowych metod sprzedaży.

Srebrnym Sponsorem wydarzenia został portal Zaufane.pl, natomiast Brązowym Sponsorem – firma Craftware, a Cyber_Folks – Sponsorem Strefy Konferencji.

e-commerce sprzedaż targi

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisNowa kampania komunikacyjna Travelist.pl
Pokolenie Z i millenialsi bardziej nieszczęśliwi od swoich rodziców. Czy to przez social media? To nie takie proste

Podobne wpisy:

  • online-shopping-ge1044ca31_1280
    4 najcięższe grzechy UX
  • roberto-cortese-9tYbOIpVcn4-unsplash
    E-commerce i marketing w 2023 r. – przed branżą szereg wyzwań. Komentarze ekspertów

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Kampania dla NewBalance w modelu TikTok Friendly Video Production
  • PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro
  • Pepco dołącza do Polskiego Paktu Plastikowego

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow