site logo
  • PRosta
    komunikacja
  • meandry
    marketingu
  • reklamówka
    pomysłów
  • medialne
    rozmaitości

  • o nas

  • współpraca

  • kontakt
Homepage > reklamówka pomysłów > Zwalczają wirusa marketingiem wirusowym w ramach akcji “Polska za pół ceny”
6.05.2020  |  Dodane przez Redakcja w reklamówka pomysłów

Zwalczają wirusa marketingiem wirusowym w ramach akcji “Polska za pół ceny”

markus-spiske-Ikf439frOLg-unsplash

Polski startup SocialTravel chce pomóc branży turystycznej. Akcja PobierzKupon/”Polska za pół ceny” to nowy projekt łączący konwencję portalu zniżkowego z platformą rezerwacji wycieczek, atrakcji i noclegów. Dzięki SocialTravel właściciele hoteli, restauracji, organizatorzy wycieczek i innych atrakcji turystycznych mogą szybciej odzyskać płynność finansową.

Firma SocialTravel – za granicą znana jako Tripsomnia – została założona w 2017 r. i jest obecnie największym polskim serwisem umożliwiającym internautom zakup lokalnych wycieczek i atrakcji w ponad 40 krajach na całym świecie. Doświadczenie z rynków zagranicznych zaowocowało unikalnym know-how, dzięki czemu spółka może efektywnie wesprzeć polską turystykę.

– Obserwując dramatyczną sytuację Polski oraz konsekwencje, jakie ogłoszenie stanu epidemicznego niesie dla branży turystycznej, podjęliśmy decyzję o uruchomieniu akcji promocyjnej, która wspiera finansowo oraz marketingowo podmioty z tej branży. Za udział w akcji nie pobieramy żadnych opłat, zależy nam na reanimacji rynku w czasie ograniczeń w ruchu turystycznym. Liczymy na pozyskanie patronatu ze strony organizacji turystycznych czy instytucji rządowych, a także mediów i influencerów, co znacząco zwiększyłoby zasięg przedsięwzięcia i tym samym realnie pomogło setkom firm w całej Polsce – podkreśla prezes SocialTravel Mateusz Sewastynowicz.

źródło: materiały prasowe
Solidarność się opłaca

Partnerzy biorący udział w akcji “Polska za pół ceny” – biura podróży i organizatorzy atrakcji, ale również hotele, restauracje i obiekty sportowe – za pośrednictwem SocialTravel mogą zaproponować klientom zniżki i rezerwacje w formie e-voucherów, które można wykorzystać do 12 miesięcy po zakupie.

SocialTravel, oprócz udostępnienia własnej platformy, daje także wszystkim partnerom autorskie oprogramowanie do zarządzania rezerwacjami i voucherami, wspiera w promocji i dystrybucji, a także pomaga integrować lokalną branżę turystyczną za pośrednictwem skoordynowanego systemu poleceń czy daje możliwość zarobienia dodatkowej prowizji na sprzedaży ofert partnerów. Dodatkowo, partnerzy biorący udział w akcji mogą udzielić specjalnych zniżek dla grup zawodowych, które są bezpośrednio zaangażowane w walkę z epidemią koronawirusa w Polsce.

Z jednej strony SocialTravel pomaga polskim biznesom z branży turystycznej i gastronomicznej utrzymać płynność finansową w sytuacji, w której większość obiektów jest zamkniętych. Z drugiej, oferuje klientom wycieczki, atrakcje i noclegi w cenach znacznie niższych niż regularna lub w ramach promocji “2 za 1” oraz elastyczność w wyborze terminu. Bezpłatna ogólnopolska promocja pod hasłem “Polska Za Pół Ceny” jest kolejną wymierną korzyścią, na jaką mogą liczyć firmy biorące udział w programie.

Tylko sprawdzone firmy

Długi okres obowiązywania voucherów skłania do pytania o bezpieczeństwo takiej formy zakupów. SocialTravel zapewnia, że każda firma przechodzi dokładną wstępną weryfikację w ramach Programu Ochrony Kupujących, co gwarantuje możliwość realizacji vouchera w ramach jego okresu ważności.

Spółka stawia na długotrwałe partnerstwa z firmami, które mogą zagwarantować najwyższą jakość usług i już teraz cieszą się doskonałą opinią klientów. Firmy z branży turystycznej zainteresowane wzięciem udziału w akcji, wciąż mogą zgłaszać się do SocialTravel. Wszystkie potrzebne informacje i formularz kontaktowy znajdują się na stronie.

Źródło zdjęcia głównego: Markus Spiske/Unsplash

kampania koronawirus

Dodano przez Redakcja

Poprzedni wpisCaremongering, technologia i pandemia, czyli konferencja „Zawartości online”
Jak zmierzyć działania PR?

Podobne wpisy:

  • pexels-wendy-wei-3973973
    Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • 23SS_SP_Select_Palomo_7
    PUMA i Palomo Spain łączą siły, prezentując swobodne ujęcie kultury surfingu w stylu retro

Komentarze: brak

Dołącz do dyskusji: zostaw komentarz. Kasuj komentarz

(will not be shared)

Najnowsze

  • Nowa, superważna kampania od marki Dove. Detox feedu ma pomóc nastolatkom w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych
  • TikTok stawia na naukę!
  • Dlaczego warto korzystać z platformy masowej wysyłki SMS?

Newsletter

Medialna Perspektywa

Zobacz także:

Tagi

akcja społeczna badanie biznes Crash Mondays CSR e-commerce ekologia Facebook Google handel influencer marketing influencerzy Instagram kampania kampania edukacyjna kampania reklamowa kampania społeczna komunikacja konferencja konkurs koronawirus kryzys wizerunkowy LinkedIn marketing media Meta monitoring mediów nowość online Public Relations raport reklama sklep internetowy social media spot reklamowy sprzedaż sztuczna inteligencja TikTok trendy Twitter współpraca wydarzenie YouTube zakupy święta

O nas

Medialna Perspektywa to portal poświęcony Public Relations, komunikacji w mediach, marketingowi
i mediom społecznościowym oraz reklamie.

Mapa strony

  • Strona główna
  • O nas
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Regulamin strony
  • Blog
  • Newsletter

Tematy

  • meandry marketingu
  • medialne rozmaitości
  • PRosta komunikacja
  • reklamówka pomysłów
  • Uncategorized

Newsletter

Projekt i wykonanie Fabrykawww.com 2018 | Projekt logo: Karolina Romanow